• Anonym (Anonym ts)

    Tänder på äldre män?

    Hej, jag är en tjej på 21 år och undrar om det är vanligt att tända på 40-45 åringar?

  • Svar på tråden Tänder på äldre män?
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Anonym ts) skrev 2019-03-05 22:51:44 följande:

    Hej, jag är en tjej på 21 år och undrar om det är vanligt att tända på 40-45 åringar?


    Hej! Det verkar inte helt ovanligt faktiskt. Själv är jag 40 och tänder väldigt mycket på tjejer i din ålder faktiskt :). Vad är det som tänder dig med den åldern? Nyfiken  :).
  • Underhill

    Ålder betyder mindre och mindre och relationer ser väldigt olika ut...idag...är iaf min uppfattning. Så, nej jag tror inte det är särskilt ovanligt. Prova dig fram om det nu är något som lockar. Lycka till!


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Vet inte)

    Vet inte faktiskt. Har alltid funnit äldre män, självklart inte alla då men de snyggaste männen jag uppskattat har varit lite äldre. Sedan har det pushat lite i följden av min egen ålder. När jag var 15-20 var de 30-40, när jag var 21-25 så var männen 30-50 och nu när jag är 26-30 så är männen 35-55. Så ständigt ungefär lika mycket äldre än mig.

  • Walker90

    Jag är 29 och min man 44 år. Jag har sedan jag var 16 tänt på män som är 30+ för att de oftast (enligt mig) ser bättre ut och är mer mogna.

  • Anonym (Lilly)

    Tänder på män som är lite äldre än mig högst 10 år äldre.

  • älskamigmucho

    Har alltid älskat att va med äldre män. Redan som tonåring var jag ibland med betydligt äldre män som visste hur de skulle ta mig som jag ville. Har fortsatt knulla äldre män o min man är över 20 år äldre än mig. Blir kåt på äldre mäktiga förmögna män som vet vad de vill med mig

  • Anonym (?)

    Förstår verkligen inte detta. Är själv 21 och kollar inte ens på män över 30, tycker det är så äckligt o skulle aldrig ens tänka tanken på att ligga med nån som skulle kunna vara min pappa, asså usch.

  • Anonym (sex)

    det är sexigt med åldersskillnad och ageplay ;)

Svar på tråden Tänder på äldre män?