• Vittshirt

    Komma på egen hand

    Träffat en kille, som är väldigt sexuell. Mitt livs bästa sex.

    Men han anser att jag är för spänd när vi ligger och tycker jag borde onanera på egen hand för att lära känna min kropp mer, så jag sen kan komma när vi ligger.

    Och jag försöker och försöker, använder leksaker och fantiserar om honom, oss, men det svävar alltid iväg. Använder leksaker som är jätteskönt, ligger och skakar med hela kroppen men lyckas inte hela vägen.

    HJÄLP, får prestation ångest för att varken han eller jag kan få mej att komma, vill inte att han ska trötta eller bli frustrerad på mej och därmed vilja sluta ses.

  • Svar på tråden Komma på egen hand
  • Anonym (Jag)

    Du skulle ha hittat en alternativ man att ligga med, som du kan slappna av med.

  • Anonym (Tid)

    Så länge DU tycker det är skönt och tillfredställande även utan orgasm så är det den känslan du förmedlar till honom, men är du osäker, tycker det är jobbigt och spänner dig så märks det och sexet blir inte bra för någon av er.

    Det är ingen tävling om vem som kommer först, tanken är att ni ska njuta och lära känna varandras kroppar.

    Det låter som att din kille vill att du fixar din orgasm själv? Kanske är det han som är den osäkra?

    Jag är snart 40år och träffade min nuvarande sambo för några år sedan bara. Då kunde jag inte heller komma förren eftwr ca 2 månader. Det kommer så småningom.

    Köp en stark wand så kommer du få orgasm.

    Lycka till!

  • Vittshirt

    När jag belyser ämnet tycker han att jag är spänd och undrar hur jag ska kunna komma när vi ligger om jag inte kan komma på egen hand först, och har aldrig träffat en tjej som onanerar så lite som ja gör. Tycker det är SÅ konstigt.

    Så det blir båda vägarna. Han känner sig otillräcklig för att han inte får mej att komma och jag känner en sort omedveten press för att jag vill men inte kroppen säger nej.

  • Anonym (F)

    Bara så du vet, det är ingen rättighet att få komma.

  • Anonym (...)

    Rent generellt är det enklare att komma på egen hand än vid samlag, och att onanera själv är ett vanligt råd till kvinnor som inte kan komma under sex. Så det är ett bra råd faktiskt.

    Sen tror jag du övertänker det hela. Klart han vill hjälpa dig att komma, men jag har mycket svårt att tro att han skulle lämna dig för att du inte kan få orgasm? I och med att det helt plötsligt blir så viktigt för dig att komma, så blir det ju istället omöjligt att komma med den mentala inställningen. Så försök att släpp den pressen.

    Har du provat att läsa sexnoveller eller tittat på porr och onanerat? En wand, eller satisfyer tror jag kan vara bra leksaker om du vill ha tips

  • Anonym (Rödluvan)

    Kommer på egen hand men aldrig med killar så det ena har inte med det andra att göra,

    Tror tvärtom att onanin förstör lite för min del för då gör jag på ett visst sätt och är inne i mig själv, är inte alls samma situation med en kille.

    Lär dig att slappna av istället och inte tänka när du är med honom.

  • Anonym (Lj)

    Har du aldrig kommit med andra ord? Hur gör du när du tar på dig själv?

  • Vittshirt

    Har en wand, som e grym. Så antar att ja får fortsätta jobba på egen hand och försöka att slappna av. Så kommer det med tiden, längtar dock.

    Och sen om killen inte vill ses mer för att jag är spänd och inte kommer när vi ligger så får det vara hans förlust! ???????????

  • Underhill
    Vittshirt skrev 2019-03-11 08:05:31 följande:
    Har en wand, som e grym. Så antar att ja får fortsätta jobba på egen hand och försöka att slappna av. Så kommer det med tiden, längtar dock.

    Och sen om killen inte vill ses mer för att jag är spänd och inte kommer när vi ligger så får det vara hans förlust! ???????????
    Huvudsaken är väl att det är skönt tänker jag. Resan bör ju vara minst lika skön som det är skönt att nå fram till målet :)...löser sig säkert bra tror jag. 
    E vi överens så kör vi
  • Anonym ({[]})
    Anonym (F) skrev 2019-03-10 14:34:17 följande:

    Bara så du vet, det är ingen rättighet att få komma.


    Jo det är det visst. Varje människas rätt till orgasm, står inskrivet i FN-stadgarna om de mänskliga rättigheterna.
  • Anonym (Wandy)
    Vittshirt skrev 2019-03-11 08:05:31 följande:

    Har en wand, som e grym. Så antar att ja får fortsätta jobba på egen hand och försöka att slappna av. Så kommer det med tiden, längtar dock.

    Och sen om killen inte vill ses mer för att jag är spänd och inte kommer när vi ligger så får det vara hans förlust! ???????????


    Eller så använder du wanden samtidigt som han tar dig bakifrån. Underbar kombo. Rekommenderas starkt :)
  • Vittshirt
    Anonym (Wandy) skrev 2019-03-11 15:33:03 följande:

    Eller så använder du wanden samtidigt som han tar dig bakifrån. Underbar kombo. Rekommenderas starkt :)


    Verkligen värt ett test! Killen hade bara gillar om jag kom med egna förslag ????????
  • Anonym (Lj)
    Anonym (Wandy) skrev 2019-03-11 15:33:03 följande:

    Eller så använder du wanden samtidigt som han tar dig bakifrån. Underbar kombo. Rekommenderas starkt :)


    Vad är en wand? :)
  • Anonym (Wandy)
    Anonym (Lj) skrev 2019-03-11 20:10:12 följande:

    Vad är en wand? :)


    En vibrerande sexleksak. Även kallad "magic wand". Rätt klumpig men otroligt effektiv om man vill uppnå orgasm.
  • Anonym (Wandy)
    Vittshirt skrev 2019-03-11 19:21:52 följande:

    Verkligen värt ett test! Killen hade bara gillar om jag kom med egna förslag ????????


    Lycka till! Jag tror du kommer gilla det :)
  • Anonym (Lj)
    Anonym (Wandy) skrev 2019-03-11 20:25:16 följande:

    En vibrerande sexleksak. Även kallad "magic wand". Rätt klumpig men otroligt effektiv om man vill uppnå orgasm.


    Aha har hört talas om men vet inte exakt vad det är. Är det klitoris som ska stimuleras då?
  • Vittshirt
    Anonym (Lj) skrev 2019-03-11 20:34:18 följande:

    Aha har hört talas om men vet inte exakt vad det är. Är det klitoris som ska stimuleras då?


    Ja precis. Finns olika hastigheter beroende på hur mkt vibration man vill ha. Sån skillnad mot dildos, vibratorer o andra typer av leksaker
Svar på tråden Komma på egen hand