• Anonym (Nyskild)

    Bästa stället att hitta någon för att ha sex

    Är nyskild och har i relationen inte haft sex på väldigt länge och är väldigt sugen. Vårt är det bästa stället/sidan att hitta någon på? Har även en stor förkärlek för gravida med det är inte så lätt att hitta då dom oftast är upptagna.

    Att jag har barn känner jag att inte spelat någon roll då jag inte är ute efter en relation utan bara sex

  • Svar på tråden Bästa stället att hitta någon för att ha sex
  • Anonym (Bar)

    Gå ut, festa, gå till en bar o drick, ragga. Eller skaffa tinder eller badoo, tror dock det är ganska svårt att hitta en tjej online sådär som bara vill ligga, vi är oftast lite petigare när det gäller sånt. Så det bästa är nog o gå ut o träffa människor.

  • Anonym (kez)

    Det bästa är att sätta upp en lappar i mataffärer med foto och nummer.

  • Anonym (TR)

    Skulle väl säga att tinder är det säkraste kortet utifrån mina egna erfarenheter. Nu är jag dock tjej så får ju matcher hit och dit varje dag och majoriteten av killarna där är ute efter bara sex. Även jag var det, efter mitt breakup träffade jag ett 10-tal killar från tinder för ett ons. Har funkat utmärkt för mig. Har du utseendet kommer det gå bra för dig med skulle jag tro. För på tinder går man ju i princip bara på utseendet.

  • Anonym (TR)
    Anonym (Cassandra) skrev 2019-03-13 18:36:49 följande:

    Varför bara gå efter utseendet


    Säger inte att man ska göra det men det är så det är på tinder, man väljer personer baserat på deras utseende eftersom man inte kan se deras personlighet.
  • Anonym (Cassandra)

    Det kan man ju inte se någonstans på nätet lär känna varandra först än träffas meddetsamma

  • Anonym (Killekåt)
    Anonym (Cassandra) skrev 2019-03-13 18:53:19 följande:

    Det kan man ju inte se någonstans på nätet lär känna varandra först än träffas meddetsamma


    Har du lust att chatta lite denna söta donna?
Svar på tråden Bästa stället att hitta någon för att ha sex