• Anonym (Snuskfia)

    Dildo och vibro

    Är det vulgärt att ha sex med leksaker i ett ganska tidigt date skede?

  • Svar på tråden Dildo och vibro
  • Anonym (P)

    Jag tycker inte att det är det,jag är kille som upptäckte hu skönt det var med bdsm i mycket tidigt skede med en tjej jag dejtade,och då var det jag som fick den behandlingen.

  • Anonym (P)

    Jag tycker inte att det är det,jag är kille som upptäckte hu skönt det var med bdsm i mycket tidigt skede med en tjej jag dejtade,och då var det jag som fick den behandlingen.

  • Diligo

    Nej för tusan!

    jag har massor av leksaker och även BDSM saker...sex skall vara roligt och fyllt med variation. In med möjligheterna bara och upplev lust att leka!

  • älskamigmucho

    Absolut inte... har haft leksaker första gången o de flesta män blir bara ännu kåtare. Brukar inte bara ha dildos utan även lite mer rough saker som bojor klämmor för nipplar o läppar, brukar låta den jag är med få välja vilka saker han vill... de flesta vill ha rätt hårda grejer och gillar att jag låter dem leka med min kropp

  • Anonym (Mike)

    Nej det är inget fel alls med det. Min sambo och jag har haft olika leksaker från första början. Man ska njuta av livet!

  • älskamigmucho

    Hade en man som verkligen gillade att jag skulle ha det skönt o han hade det mesta som man kan vilja ha... dildo vibratorer ägg med fjärrkontroll etc. Han trodde jag var en liten oskyldig pryd tjej så ännu roligare att låta honom få knulla mig m sina leksaker...

Svar på tråden Dildo och vibro