• Anonym (Nedstämd)

    Hur ofta sex?

    Hur ofta är egentligen normalt att ha sex i en relation? Har varit tillsammans med min tjej i 6år och det blir allt mer sällan. Kan knappt komma ihåg ens när hon tog initiativet senast. Går ca2 veckor mellan nu

  • Svar på tråden Hur ofta sex?
  • Anonym (Mu)

    Två veckor är ofta ju.

    Vi har en gång på tre månader typ

  • Anonym (Mu)

    Ja, men det är inte roligt. Jag skulle vilja ha äkta sex

  • Anonym (Nedstämd)

    Håller med, finns inget som slår äkta.

  • Anonym (Mu)

    Precis.

    Ärligt talat så är det oerhört tufft när kvinnan inte vill ha sex oftare än så.

  • Anonym (5 år)

    5 år som sambos och vi har sex 4-5 gånger i veckan.

  • Anonym (Ofta)

    Vi har varit ett par i tio år och gifta i 8. Vi har sex varje dag i snitt, vid mems kan det bli varannan

  • Anonym (Ja du)

    Vad som är normalt kan nog ingen svara på. Är ju individuellt för alla. I mitt fall där jag är kvinnan i relationen är det jag som önskar att vi kunde ha det oftare. Vi har varit tillsammans i snart fyra år och har ett barn på åtta månader. Jag hade gärna haft det flera gånger i veckan medan min sambo verkar va nöjd med varannan månad.

  • Mackan1978
    Anonym (Ja du) skrev 2019-03-10 20:48:23 följande:

    Vad som är normalt kan nog ingen svara på. Är ju individuellt för alla. I mitt fall där jag är kvinnan i relationen är det jag som önskar att vi kunde ha det oftare. Vi har varit tillsammans i snart fyra år och har ett barn på åtta månader. Jag hade gärna haft det flera gånger i veckan medan min sambo verkar va nöjd med varannan månad.


    Åååh vad jobbigt!

    Du och jag kanske skulle ta o ha lite mysigt ibland, så får vi lite oftare haha
  • Mackan1978
    Anonym (Ja du) skrev 2019-03-10 20:48:23 följande:

    Vad som är normalt kan nog ingen svara på. Är ju individuellt för alla. I mitt fall där jag är kvinnan i relationen är det jag som önskar att vi kunde ha det oftare. Vi har varit tillsammans i snart fyra år och har ett barn på åtta månader. Jag hade gärna haft det flera gånger i veckan medan min sambo verkar va nöjd med varannan månad.


    Jag ska vara glad om jag får varannan månad.
Svar på tråden Hur ofta sex?