• StuderandeiKarlstad

    Skatteåterbäring

    Hej! Om man deklarerar och får pengarna till påsk, eller i mitt fall måste betala, när ska pengarna vara inne till skatteverket då? hittar inget om det

  • Svar på tråden Skatteåterbäring
  • Monchichier

    På riktigt? Du "hittar inget om det"???
    Du har uppenbarligen tillgång till internet, du kan uppenbarligen läsa/skriva och du är uppenbarligen inte blind. Så hur svårt är det att picka in skatteverket.se i din webbläsare?

    "hittar inget om det" är rent BS. Det blir omöjligt att hitta något om man inte letar först och inte gör den minsta ansträngningen.

    #slutpårant

  • StuderandeiKarlstad
    Monchichier skrev 2019-03-11 11:20:53 följande:

    På riktigt? Du "hittar inget om det"???
    Du har uppenbarligen tillgång till internet, du kan uppenbarligen läsa/skriva och du är uppenbarligen inte blind. Så hur svårt är det att picka in skatteverket.se i din webbläsare?

    "hittar inget om det" är rent BS. Det blir omöjligt att hitta något om man inte letar först och inte gör den minsta ansträngningen.

    #slutpårant


    Det står ju att jag får mitt slutskattebesked i april, men inget om när vi ska betala in kvarskatten?
  • Monchichier
    StuderandeiKarlstad skrev 2019-03-11 13:31:45 följande:
    Verkar gälla dom som får sitt slutskattebesked i aug, men inte dom som får i april
    Åker du på kvarskatt kommer du inte få slutskattebesked i april. Det beskedet kommer i augusti. Precis som det står på skatteverkets hemsida, ett klick från startsidan...
Svar på tråden Skatteåterbäring