• Anonym (Fundersam tjej)

    Går inte flera gånger

    Att man kör i flera ronder vet väl alla att man kan göra. Man kommer, andas lite och så kör man igen, kommer, väntar lite... Men det verkar helt omöjligt att göra för mig och min kille. När han har kommit (vilket ofta händer relativt fort) får han inte upp den förrän efter kanske 12+ timmars vila, den bli iallafall inte hårdare än ca 40% och då är den för mjuk för att föra in någonstans i mig och han kan definitivt inte få orgasm igen på ett tag (och jag gillar ju när han kommer...). Han blir också otroligt trött, det är nästan så att han vinglar när han går. Finns det fler som har liknande "problem" eller vet någon om det finns något man kan göra för att få upp den igen eller är det bara att acceptera?

  • Svar på tråden Går inte flera gånger
  • Anonym (Likadan)

    Det är likadant för mig. Jag har aldrig kunnat komma flera gånger. Hur gammal är din kille?

  • Anonym (Man 47)

    Din kille verkar högst normal. Att en man behöver många timmar på sig för att kunna prestera fullt ut i sängen igen efter en orgasm är inte ovanligt. Lite avhängt på ålder dock. Ökad ålder = längre paus. Hur gammal är han?

  • Anonym (Fundersam tjej)

    Han fyllde nyss 21 så han är väl i sina bästa år ;p men skönt då att han verkar vara normal då ???? antar att det kan vara mycket påhitt och skryt då när man hör så mycket om att någon "gjorde det säkert fyra gånger!!!" men aldrig hört det motsatta

  • Anonym (Likadan)
    Anonym (Fundersam tjej) skrev 2019-03-11 15:22:41 följande:

    Han fyllde nyss 21 så han är väl i sina bästa år ;p men skönt då att han verkar vara normal då ???? antar att det kan vara mycket påhitt och skryt då när man hör så mycket om att någon "gjorde det säkert fyra gånger!!!" men aldrig hört det motsatta


    Jo, det heter ju att mannens förmåga står på topp i 20-årsåldern Glad Men det varierar säkert mycket från person till person. Min fru hade en tidigare pojkvän som var runt 20 och han kunde komma flera gånger. Men han hade varit aktiv redan från 15-årsåldern. Själv hade jag debuten när jag var 28 så då är det nog lönlöst att hoppas kunna köra flera gånger. 

    Har ni haft sex länge då? Det låter tråkigt om han kommer alltför fort, men det är förstås ganska vanligt. Kanske han kan börja hålla ut längre småningom. Eller kanske det finns chans att han kan börja komma igen fortare om han är så ung. Har du provat att suga honom efter utlösningen? Då kanske ståndet kommer? 
  • Anonym (Fundersam tjej)
    Anonym (Likadan) skrev 2019-03-11 15:37:22 följande:

    Jo, det heter ju att mannens förmåga står på topp i 20-årsåldern  Men det varierar säkert mycket från person till person. Min fru hade en tidigare pojkvän som var runt 20 och han kunde komma flera gånger. Men han hade varit aktiv redan från 15-årsåldern. Själv hade jag debuten när jag var 28 så då är det nog lönlöst att hoppas kunna köra flera gånger. 

    Har ni haft sex länge då? Det låter tråkigt om han kommer alltför fort, men det är förstås ganska vanligt. Kanske han kan börja hålla ut längre småningom. Eller kanske det finns chans att han kan börja komma igen fortare om han är så ung. Har du provat att suga honom efter utlösningen? Då kanske ståndet kommer? 


    Vi har haft sex i drygt ett år, så vi båda var 19 och förlorade oskulden till varandra så antar att man kan räkna oss båda som ganska nya på det här. Han han blivit mycket bättre på att kontrollera det, han håller mycket längre nu så det blir nog bara bättre och bättre.

    Suga efter utlösningen är nog tyvärr inget alternativ. Han är väldigt känslig efter orgasm så han tycker mest att det är obehagligt att bli rörd, och dessutom har jag svårt för det, tyvärr. Både med en väldigt känslig kräkreflex och svårt för smaken. Det får han nöja sig med till födelsedag och andra firanden, då kan jag offra mig, men med kondom på ????
  • Anonym (Likadan)
    Anonym (Fundersam tjej) skrev 2019-03-11 15:46:00 följande:
    Vi har haft sex i drygt ett år, så vi båda var 19 och förlorade oskulden till varandra så antar att man kan räkna oss båda som ganska nya på det här. Han han blivit mycket bättre på att kontrollera det, han håller mycket längre nu så det blir nog bara bättre och bättre.

    Suga efter utlösningen är nog tyvärr inget alternativ. Han är väldigt känslig efter orgasm så han tycker mest att det är obehagligt att bli rörd, och dessutom har jag svårt för det, tyvärr. Både med en väldigt känslig kräkreflex och svårt för smaken. Det får han nöja sig med till födelsedag och andra firanden, då kan jag offra mig, men med kondom på ????
    Du har svårt att suga överhuvudtaget alltså? Häftigt att du gör det till födelsedagen. Men man behöver ju inte göra något man inte vill. 
  • Akira Öken
    Anonym (Fundersam tjej) skrev 2019-03-11 15:22:41 följande:

    Han fyllde nyss 21 så han är väl i sina bästa år ;p men skönt då att han verkar vara normal då ???? antar att det kan vara mycket påhitt och skryt då när man hör så mycket om att någon "gjorde det säkert fyra gånger!!!" men aldrig hört det motsatta


    "Gjort det 4 gånger" SKULLE ju lika gärna kunna innebära att det var du som fått komna 4 gånger.
  • Anonym (Fundersam tjej)
    Anonym (Likadan) skrev 2019-03-11 15:49:17 följande:

    Du har svårt att suga överhuvudtaget alltså? Häftigt att du gör det till födelsedagen. Men man behöver ju inte göra något man inte vill. 


    Aa, men han går ner på mig så pass ofta att jag tycker att det är okej att ge honom lite 1-2 ggr/år, iallafall en liten stund för jag vet att han tycker om det, och då har jag iallafall haft ca ett år på mig att förbereda mig på det också hehe...
  • Anonym (Likadan)
    Anonym (Fundersam tjej) skrev 2019-03-11 16:09:25 följande:
    Aa, men han går ner på mig så pass ofta att jag tycker att det är okej att ge honom lite 1-2 ggr/år, iallafall en liten stund för jag vet att han tycker om det, och då har jag iallafall haft ca ett år på mig att förbereda mig på det också hehe...
    Ok. Ja kondom kan ju vara ett sätt att göra det lite mindre obehagligt. Men som sagt man måste inte suga. Vi var gifta ganska länge utan att min fru sög mig. Jag vet inte om hon gjort det med någon annan, men hon ville i alla fall inte med mig och jag accepterade det. Jag var beredd att aldrig få pröva på. Men sen så småningom ville hon pröva i alla fall, så nu händer det några gånger per år. Jätteskönt för mig, men jag är beredd att avstå också om hon inte skulle vilja. Sen behöver man inte ta sperman heller, även om man gör det utan kondom. Jag varnar alltid så att hon kan dra sig undan. 
  • Anonym (Fundersam tjej)
    Anonym (Likadan) skrev 2019-03-11 16:13:55 följande:

    Ok. Ja kondom kan ju vara ett sätt att göra det lite mindre obehagligt. Men som sagt man måste inte suga. Vi var gifta ganska länge utan att min fru sög mig. Jag vet inte om hon gjort det med någon annan, men hon ville i alla fall inte med mig och jag accepterade det. Jag var beredd att aldrig få pröva på. Men sen så småningom ville hon pröva i alla fall, så nu händer det några gånger per år. Jätteskönt för mig, men jag är beredd att avstå också om hon inte skulle vilja. Sen behöver man inte ta sperman heller, även om man gör det utan kondom. Jag varnar alltid så att hon kan dra sig undan. 


    Vet att jag inte måste, men känns bra att ge honom något som bara jag kan ge, och han är alltid väldigt försiktig och accepterar alltid om jag säger nej eller vill avbryta, så det gör det mycket lättare, känner mig aldrig tvingad
Svar på tråden Går inte flera gånger