• LevnadiMisär

    Röd fläck dök upp övernatt(hjälp)

    Hej Familjeliv! Nu har jag i hela mitt liv tampas med problem med huden. Chicken skin / scar akne etc etc. hade för ett år sedan små hemangiom som jag kollat upp där dom konstatera att det var ofarliga. Men NU vaknade jag med ett nytt ting. Har nämligen en STOR röd fläck på bröstet. Det kom givetvis från ingenstans. Finns det någon som känner igen? Är självklart extremt stressad och ångestfylld över den.

    Min bakgrund består av 6 års rökande är 23 år så sedan 17 års åldern. Samt panikattacker/klaustrofobi och stress. Jag kan inte vara lugn för 5 öre.

    Tacksam för svar, bästa hälsningar//

  • Svar på tråden Röd fläck dök upp övernatt(hjälp)
  • Anna60

    Traska ner till vårdcentralen. Om de inte kan se vad det är så kommer de remittera dig till hudkliniken. Det kan vara precis vad som helst. 

  • LevnadiMisär

    Ja men precis, vill göra't det är bara pengarfråga just nu därav så vände jag mig hit. vet ju förövrigt att jag är rätt känslig i huden (när jag kliar etc så blir det rött ett tag) men vette tusan vad detta skulle kunna vara. Hatar hur uppjagad jag blir av såna saker som vissa människor säger men det där dör du inte av etc. Dom har ju rätt... 

    Usch för denna känsla

  • Anna60

    Låna pengar av någon, eller be att få på faktura. Det brukar inte vara omöjligt - kostar en extra femtiolapp dock. 

Svar på tråden Röd fläck dök upp övernatt(hjälp)