• Anonym (Zete)

    Träffa kille för sex

    Har du varit attraherad av en kille, men inte velat ha förhållande, mest lite kul?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Träffa kille för sex
  • Anonym (A)

    Ja många gånger. Tex när jag var nybliven singel, då träffade jag bara killar för att kul för jag ville helt enkelt inte inleda ett nytt förhållande. Det är väl rätt vanligt ändå, att bara vilja ha sex med någon för att man är attraherad av den personen.

  • Anonym (Självklart)

    Det är nog inte så ovanligt, särskilt när man inte riktigt är redo att träffa ngn för något seriöst.

    Min erfarenhet är dock att de intressanta brukar dyka upp när man minst söker något seriöst. Kanske för att man helt enkelt är mer intressant och avslappnad själv.

  • Anonym (Tänker)
    Anonym (Zete) skrev 2019-03-15 09:02:23 följande:

    Har du varit attraherad av en kille, men inte velat ha förhållande, mest lite kul?


    Tjejer tänker väl enbart på förhållande 
  • Anonym (Hångel hellre än sex)

    Tusen gånger höll jag på att skriva..men åtminstone hundratals. Händer mig hela tiden. Gillar leken och att bli bekräftad. Vill nästan aldrig ligga med dessa och absolut inte bli ihop. Bara några få blir utvalda till mina hjärttrakter.

    Om du istället hade frågat hur många har du legat med som du inte velat vara ihop med, så hade frågan blivit bara några få, eftersom som bara ligger med dem jag vill bli ihop med mer eller mindre.

  • Guldnovan
    Anonym (Tänker) skrev 2021-02-20 16:23:55 följande:

    Tjejer tänker väl enbart på förhållande 


    Nej
  • Anonym (Man)

    Sköna svar brudar! 100% som bara vill ligga och inget mera. Detta är år 2020 där även kvinnorna får ligga runt utan att bli ifrågasatta!

  • Anonym (Hångel hellre än sex)
    Anonym (Man) skrev 2021-02-20 22:14:26 följande:

    Sköna svar brudar! 100% som bara vill ligga och inget mera. Detta är år 2020 där även kvinnorna får ligga runt utan att bli ifrågasatta!


    Varför skulle man vilja ligga runt när sexet oftast blir kass och noll órgasmgarant eller utvecklingspotential???Jag ställer mig snarare frågan varför skulle man som kvinna vilja ligga runt?
  • HappyHippoGuy
    Anonym (Man) skrev 2021-02-20 22:14:26 följande:

    Sköna svar brudar! 100% som bara vill ligga och inget mera. Detta är år 2020 där även kvinnorna får ligga runt utan att bli ifrågasatta!


    År 2021 är det sist jag kollade ????
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Hångel hellre än sex) skrev 2021-02-21 01:37:45 följande:

    Varför skulle man vilja ligga runt när sexet oftast blir kass och noll órgasmgarant eller utvecklingspotential???Jag ställer mig snarare frågan varför skulle man som kvinna vilja ligga runt?


    Har just haft ett ONS med en man, och option på fler träffar. Håller med dig, i mitt fall blev det ingen orgasm, och i mitt tycke var han för mycket pang på rödbetan, när jag hade önskat mig mer av samspel, sensualism, en känslomässig upphetsning. DÅ hade orgasmen suttit som ett fyrverkeri!!!!

    Trots det kommer jag nog att vilka träffa honom igen, för det var underbart att vara nära en mans fantastiska kropp, och varelse.

    Så sammantaget så älskade jag det ändå, fast lite desillutionerad, och ett förhållande är inte ett mål. Jag vill bara känna att jag lever med en annan människa
  • Pinotage
    Anonym (Kvinna) skrev 2021-02-21 07:50:12 följande:
    Har just haft ett ONS med en man, och option på fler träffar. Håller med dig, i mitt fall blev det ingen orgasm, och i mitt tycke var han för mycket pang på rödbetan, när jag hade önskat mig mer av samspel, sensualism, en känslomässig upphetsning. DÅ hade orgasmen suttit som ett fyrverkeri!!!!

    Trots det kommer jag nog att vilka träffa honom igen, för det var underbart att vara nära en mans fantastiska kropp, och varelse.

    Så sammantaget så älskade jag det ändå, fast lite desillutionerad, och ett förhållande är inte ett mål. Jag vill bara känna att jag lever med en annan människa
    Är det du AF ? Låter exakt som min Söndag förra veckan Drömmer Lovar att inte vara så pang på nästa gång Flört
Svar på tråden Träffa kille för sex