• Anonym (Hur visar man intresse?)

    Kvinnor hur vill ni att man skall visa sitt intresse?

    Hej!

    Om man skulle råka vara intresserad av någon, hur skulle ni då vilja att man visar sitt intresse på bästa sätt?

    Jag har mina egna ''knep'', men skulle vilja höra ifrån er hur man skulle kunna visa intresse. Ibland känns det bara så fel att visa något intresse alls och då låter jag bli. Men hur skulle man visa det på det absoluta bästa sättet?

    Tack för svar!

  • Svar på tråden Kvinnor hur vill ni att man skall visa sitt intresse?
  • Moder1

    Vara trevlig.

    Vara nyfiken, intresserad av vad hen tycker och tänker.

    Fråga om hen vill dricka te/ta en öl.

  • Anonym (Kvinna 30+)
    Anonym (Hur visar man intresse?) skrev 2019-03-15 15:27:53 följande:

    Hej!

    Om man skulle råka vara intresserad av någon, hur skulle ni då vilja att man visar sitt intresse på bästa sätt?

    Jag har mina egna ''knep'', men skulle vilja höra ifrån er hur man skulle kunna visa intresse. Ibland känns det bara så fel att visa något intresse alls och då låter jag bli. Men hur skulle man visa det på det absoluta bästa sättet?

    Tack för svar!


    Visa intresse, nyfikenhet och ställ frågor. Ge henne din tid, skapa möjligheter att ses. Visa att du vill umgås med henne. Fråga vad hon gör i något sammanhang, alltså be om råd då visar du att hennes ord betyder något särskilt. Följ upp saker hon har pratat om, då visar du att det hon sagt är viktigt för dig. Mer subtilt men ack så viktigt är ditt kroppsspråk och dina ögon. Sök hennes blick och håll den kvar lite lite för länge. Visa med ditt kroppssråk att du riktar din uppmärksamhet mot henne och bara henne genom att rikta din kropp och dina fötter rakt mot henne när ni pratar även om rummet är fullt av andra människor. Beröring, närma dig, var lite för nära, det visar att du tycker om hennes närhet.
  • Anonym (Nyfiken)
    Moder1 skrev 2019-03-15 15:31:18 följande:

    Vara trevlig.

    Vara nyfiken, intresserad av vad hen tycker och tänker.

    Fråga om hen vill dricka te/ta en öl.


    Jag är nyfiken på dig! Nyfiken på vad du tycker och tänker.

    Vill du ta en öl eller en kopp te? :D
  • Anonym (Mamama)

    säg att du typ ska gå på promenad, fråga om hon ska med.

    säg det du vill säga under den där promenaden.

    typ att det där kanske var den trevligaste promenad du tagit.

  • Anonym (L)

    Jag håller med ovanstående inlägg:

    Var trevlig och ställ frågor. Var närvarande! Många killar tror att tjejer blir intresserade om de först visar intresse för att sedan dissa dem. Ingenting är mer avtändande än killar som spelar hot and cold.

  • Marvinio

    Har du en genuin komplimang att säga, säg det. Är det en komplimang för att få till ligg eller liknande, säg det inte, kvinnor har ett sjätte sinne för sådant.

    Ha humor, skämta gärna på deras bekostnad men med glimten i ögat, våga gå ut över hal is

  • Anonym (AA)
    Anonym (Hur visar man intresse?) skrev 2019-03-15 15:27:53 följande:

    Hej!

    Om man skulle råka vara intresserad av någon, hur skulle ni då vilja att man visar sitt intresse på bästa sätt?

    Jag har mina egna ''knep'', men skulle vilja höra ifrån er hur man skulle kunna visa intresse. Ibland känns det bara så fel att visa något intresse alls och då låter jag bli. Men hur skulle man visa det på det absoluta bästa sättet?

    Tack för svar!


    Våga chansa och gå fram! Kan inte hända något farligt och du kommer framstå som handlingskraftig om du gör det på ett bra sätt.


  • Anonym (A)

    Håller med tidigare inlägg samt att vara en god lyssnare

  • älskamigmucho

    Jag gillar rättframma män som säger vad de vill med mig. Tycker han jag är snygg, säg det, rolig, säg det. Även när det gäller sex gillar jag när mannen säger vad ha vill göra med mig men alla gillar inte det

  • Anonym (Görrätt)

    Gör inte misstag. Och fråga kvinnor om hur du som man ska göra.
    Det är nåt jag lärt mig.
    Kvinnor säger en sak. Och gör tvärtom.
    Jag visade intresse för en kvinna, föreslog en promenad.
    Det tyckte kvinnor här var ett tråkigt förslag.
    I just denna tråden kom ett liknande förslag upp, om promenad.

Svar på tråden Kvinnor hur vill ni att man skall visa sitt intresse?