• Anonym (Liten)

    Dejten har sjukt liten penis slak

    Hab varnade mig för lite slak penis när jag föreslog badhus som dejt. Men alltså.. den är sjukligt liten!! Vi ha legat och då är den bra och gör sitt jobb men som slak.... alltså jag har aldrig sett mindre. Den är mindre än lillfingret. Hur ska jag någonsin få ur detta ur skallen? Han har en micropenis som slak, och ja. Jag har alltid företrätt små slaka för jag vet att dom kan i stånd men detta är för tråkigt i slakt. Blev helt paff..

  • Svar på tråden Dejten har sjukt liten penis slak
  • Anonym (Liten)

    Det är något som kommer sitta i skallen. Den är sjuuuukt liten slak. Kunde aldrig tro det efter sexet men jo.. han varnade mig för sanningen.

  • Anonym (ge dig)

    trolleri, trollera, trolla på en annan da'!

  • Anonym (Liten)
    Anonym (ge dig) skrev 2019-03-17 01:14:33 följande:

    trolleri, trollera, trolla på en annan da'!


    Men ge dig. Varför skulle jag trolla om nåt sånt? Snubben har sjukt liten..
  • Sgtwolf

    Liten slak växer oftast fler % än en stor som slak. Där dom båda som ertigerade är/kan vara lika stora.

    Har du sex när den är slak/liten eller när det står i full fräs?

  • Anonym (J)

    Herregud, hur ofta ska du se och knullas av en slak kuk då? Väx upp. Den är ju bra när den är hård, alltså när den används, det är väl huvudsaken. Troll

  • Anonym (Fråga)

    Hur liten är den då i slak ?

    Är du homo? För jag tror inte det är vanligt att man dejtar som hetro i ett badhus och vet många homos som gör det.

    Jag själv är homo har till och med en ännu mindre penis.

    Bara för någon har mindre penis än lillfingret i slaktillstånd så räknas det inte som mikropenis. Det måste vara en ännu mindre penis enligt allmänna difiktionen.

    Går du mycket på utseendet?

    Förstår att det känns jobbigt och för att hos många homosexuella killar är penisstorleken extra viktigt till skillnad ifrån kvinnor generellt.

    Hur känns det övrigt med honom?

    I alla fall så håller man på och forskar fram nya odlade penisar som ska komma I år vad man för bra tag sedan skrivs i media. Men kan bli senare

    Kan du vänta och se om han kan få en ny penis?

  • Anonym (Fråga)
    Anonym (Liten) skrev 2019-03-17 00:33:02 följande:

    Hab varnade mig för lite slak penis när jag föreslog badhus som dejt. Men alltså.. den är sjukligt liten!! Vi ha legat och då är den bra och gör sitt jobb men som slak.... alltså jag har aldrig sett mindre. Den är mindre än lillfingret. Hur ska jag någonsin få ur detta ur skallen? Han har en micropenis som slak, och ja. Jag har alltid företrätt små slaka för jag vet att dom kan i stånd men detta är för tråkigt i slakt. Blev helt paff..


    Förresten är du en kille?

    Tänker bara förtydliga med vad jag redan skrivit.
Svar på tråden Dejten har sjukt liten penis slak