• Anonym (Inceldaddy)

    Är jag en Incel?

    Jag har tre barn, med tre olika kvinnor. Värsta häradsbetäckaren eller? Nej knappast. Det kanske jag var, men det är definitivt inte något jag är. Jag har legat med mellan 50-100 kvinnor. Men jag har inte fått ligga med någon på 5 år. Ingen vill ligga med mig längre, och jag har gett upp om att få det. Jag lever i ofrivilligt celibat.

    Jag är precis lika bitter som Incelkillarna som skapar trådar, har väldigt liknande funderingar fast jag inte skapar så många sådana trådar. Där ligger enda skillnaden.

    På ett numera nedlagt Incel-forum blev jag utmobbad. Jag var inte äkta osv. Att inte ens bli accepterad av mina bröder som är i samma sits är tungt. jag vet att dessa forum är destruktiva, men det är skönt att tala med likasinnade (minus de värsta knäppgökarna). Men jag är pappa, har haft sex osv. så jag är är en "Normie" eller till och med en "Chad" eller "Chadlite" säger de, inte en Incel.

    Är jag en Incel?

  • Svar på tråden Är jag en Incel?
  • Anonym (...)

    Incels tycker att världen är emot dem och de blir inte accepterade som de är eller som de kan bli. Du verkar ju blivit accepterad och fått massa sex och sedan har du ändrat på dig och nu får du inte det längre. De tycker nog att du borde kunna bara ändra tillbaka dig.

  • Anonym (Vad glad!)

    Men var glad att du inte fick gå med i bittra hatarklubben. Varför skulle du vilja hänga på sådana forum? Kan lova att det inte gör det lättare för dig att träffa en kvinna igen om det är det du vill

    Jag är kvinna, med barn och ligger inte med någon man. Jag är inte minsta bitter över det, tycker tvärtom att det är skönt att ha bestämt mig för att inte jaga relationer eller sex. Livet har så mycket mer att erbjuda. Vad tacksam över det du har i stället för att gömma dig i offerkoftor och hat.

  • Anonym (H)

    Skulle inte klassa dig som en incell då du inte är oskuld och vill döda kvinnor för att de inte vill ligga med dig pga din usla personlighet och fula utseende. Du låter snarare bara som en desperat man som tycker synd om sig själv.

  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Vad glad!) skrev 2019-03-17 21:20:48 följande:

    Men var glad att du inte fick gå med i bittra hatarklubben. Varför skulle du vilja hänga på sådana forum? Kan lova att det inte gör det lättare för dig att träffa en kvinna igen om det är det du vill

    Jag är kvinna, med barn och ligger inte med någon man. Jag är inte minsta bitter över det, tycker tvärtom att det är skönt att ha bestämt mig för att inte jaga relationer eller sex. Livet har så mycket mer att erbjuda. Vad tacksam över det du har i stället för att gömma dig i offerkoftor och hat.


    Du har ju friviligt valt celibat. Plus du tycker det inte är så viktigt med sex. Plus kvinnor som inte har sex är det inte lika tabulagt som för män.

    Plus du har redan barn och antar du har haft sex.
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2019-03-17 22:30:38 följande:

    Du har ju friviligt valt celibat. Plus du tycker det inte är så viktigt med sex. Plus kvinnor som inte har sex är det inte lika tabulagt som för män.

    Plus du har redan barn och antar du har haft sex.


    Tillägga. Men om det handlar om att du tycker det är skönt att inte jaga sex och relationer för du inte har någon chans i princip plus du är rädd för konsekvenserna för det för något så är det inte helt samma sak som helt friviligt celibat.
  • Anonym (Feltänkt)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2019-03-17 22:30:38 följande:

    Du har ju friviligt valt celibat. Plus du tycker det inte är så viktigt med sex. Plus kvinnor som inte har sex är det inte lika tabulagt som för män.

    Plus du har redan barn och antar du har haft sex.


    Tillägga. Men om det handlar om att du tycker det är skönt att inte jaga sex och relationer för du inte har någon chans i princip plus du är rädd för konsekvenserna för det för något så är det inte helt samma sak som helt friviligt celibat.
    Anonym (H) skrev 2019-03-17 22:21:56 följande:

    Skulle inte klassa dig som en incell då du inte är oskuld och vill döda kvinnor för att de inte vill ligga med dig pga din usla personlighet och fula utseende. Du låter snarare bara som en desperat man som tycker synd om sig själv.


    Incel behöver inte ha något med ens personlighet eller att man vill döda kvinnor.
  • Dr Nail

    Och det frågar du på fl, där folk har djupa kunskaper om incel-rörelsen. Men du hade tur, för jag råkar vara lite informerad, och svaret är att det beror på varför du inte längre ligger. Rent spontant låter du dock som en såndär misslyckad norman.

  • Anonym (Why?)

    Att söka sig till likasinnade tror jag bara kan öka på utanförskapet och offerkoftan. Varför grotta ner sig mer o må ännu sämre? Du fick ju ligga förr, vad gjorde du annorlunda då?

    Upp o hoppa å återgå till det , så är du snart i en positiv spiral igen. Lycka till!

  • Anonym (Vad glad!)
    Anonym (Feltänkt) skrev 2019-03-17 22:30:38 följande:

    Du har ju friviligt valt celibat. Plus du tycker det inte är så viktigt med sex. Plus kvinnor som inte har sex är det inte lika tabulagt som för män.

    Plus du har redan barn och antar du har haft sex.


    TS har ju också barn.
    Anonym (Feltänkt) skrev 2019-03-17 22:32:34 följande:

    Tillägga. Men om det handlar om att du tycker det är skönt att inte jaga sex och relationer för du inte har någon chans i princip plus du är rädd för konsekvenserna för det för något så är det inte helt samma sak som helt friviligt celibat.


    Jag vill inte ha en relation. Det kostar för mycket och jag trivs med balansen jag har i livet som det ser ut nu. Sex kan jag sakna men inte tillräckligt för att ge mig ut och leta. Jag tycker hela dejtingvärlden verkar billig och förnedrande, men samtidigt är det dit jag skulle behöva ge mig. I min ålder så är det ju inte direkt att männen står på kö på andra ställen och jag går inte på krogen. Så ett visst mått av ofrivillighet finns där ju, men det är inget jag låter mig bli bitter av.

    Det finns mycket i livet man kan låta sig dras ned av om man väljer det. Eller så väljer man att se det positiva i det man har. Ts har tre barn som han fått med en kvinna. De hade förmodligen en ganska lång och förhoppningsvis till större delen bra relation (med tanke på hur många barn de har). Ändå vill han nu grotta ned sig i sin ensamhet så till den grad att han blir hatisk mot kvinnor. Det är tragiskt.
  • Anonym (Lo)
    Anonym (H) skrev 2019-03-17 22:21:56 följande:

    Skulle inte klassa dig som en incell då du inte är oskuld och vill döda kvinnor för att de inte vill ligga med dig pga din usla personlighet och fula utseende. Du låter snarare bara som en desperat man som tycker synd om sig själv.


    Hahah klockrent!

    Och tips, gör som kvinnor istället. Börja- alla kan sjunga kör-, yoga, säg ja till livet och träffa en terapeut som stärker ditt självförtroende istället för att söka upp forum som skyller det egna tillkortakommandet på andra och har noll intresse i självransakan och ansvar.
  • Anonym (Disa)

    Det spelar ingen roll vilken etikett du sätter på dej själv. Antingen har du förändrats eller så här kvinnorna förändrats. Du har blivit äldre, jag vet inte hur gammal du är, men kanske för gammal för att dra till dej tjejer som snygg hunk men för otrygg eller oseriös för att vara pojkvänsmaterial. Eller så är det kvinnornas exmän som var så värdelösa som partners så att kvinnornå inte tror att det är värt att leta efter en man. Vad är det du söker, sex eller förhållande? Kanske dags att tänka efter om du letar på rätt ställe. Men incel låter inte så bra, så uppgivet. Du är bara en man som för tillfället har en period av ofrivilligt celibat.

  • Anonym (Disa)

    Det spelar ingen roll vilken etikett du sätter på dej själv. Antingen har du förändrats eller så här kvinnorna förändrats. Du har blivit äldre, jag vet inte hur gammal du är, men kanske för gammal för att dra till dej tjejer som snygg hunk men för otrygg eller oseriös för att vara pojkvänsmaterial. Eller så är det kvinnornas exmän som var så värdelösa som partners så att kvinnornå inte tror att det är värt att leta efter en man. Vad är det du söker, sex eller förhållande? Kanske dags att tänka efter om du letar på rätt ställe. Men incel låter inte så bra, så uppgivet. Du är bara en man som för tillfället har en period av ofrivilligt celibat.

Svar på tråden Är jag en Incel?