• Anonym (lo)

    vad tänker ni kring han?

    hade kontakt med en kille ett tag, han åkte hit och första träffen blev lite stel, vi skulle senare se film och varken jag eller han kunde hålla sig. 

    Vi hade sjukt vilt sex och jag kan väl se det som ett ligg på topplistan. VI har än idag kontakt, och har haft i snart 100 dagar, dock är det mest bilder från våra liv vi skickar och ibland även någon rolig text. 

    Han frågar dock inte så mycket och ibland kan jag nästan tycka att det blir lite stelt att ha kontakt med ett gammalt ligg så länge efter utan att något händer?

    Någon attraktion måste väl ändå finnas för MIG från honom, eftersom han uppenbarligen tände på mig? 

    vi skulle ju lika gärna kunna ses igen när vi ändå har kontakt kan jag tycka, eller ska jag panta honom?

  • Svar på tråden vad tänker ni kring han?
  • Anonym (lo)
    Chattisen skrev 2019-03-19 23:06:52 följande:

    Kör, varför inte när något uppenbarligen funkar. Sexet var ju bra, ser inga hinder alls faktiskt..


    precis chattisen 

    men samtidigt blir man ju orolig att han inte tyckte detsamma? 

    dock har vi ju fortfarande kontakt vilket känns bra/konstigt eftersom vi inte kommer något vart.

    sen innan vi träffades skickade han hjärtan men nu håller han mer en låg profil
  • Anonym (40+ kvinna)

    Jag tänker att han fått vad han vill ha.

    Sexet var bra så han behåller dig i bakfickan ifall han skulle vilja ligga igen.

  • Anonym (Silverräv)
    Anonym (40+ kvinna) skrev 2019-03-20 05:12:34 följande:

    Jag tänker att han fått vad han vill ha.

    Sexet var bra så han behåller dig i bakfickan ifall han skulle vilja ligga igen.


    Så kan det vara, absolut. Men man vet ju inte, han kanske är osäker, eller chockad, eller nåt annat.

    TS jag tycker du ska ta kontakt och träffa honom. Vad har du att förlora om du gillar honom?
Svar på tråden vad tänker ni kring han?