• Hoppas2019

    Ser detta ut som ett positivt test?

    Hej, vi planerar barn och hoppas verkligen att det gått vägen denna gång. Hade bim igår och tog ett test idag och tycker mig se ett streck. Inbillar jag mig?

    Det är den med rosa lock...

  • Svar på tråden Ser detta ut som ett positivt test?
  • 1213

    Jag tycker att det är en svag svag linje där! Men ta ett till test om två dagar eller ett digitalt innan du börjar hoppas för mycket <3

    Håller tummarna för dig!

  • Hoppas2019

    Man blir ju helt galen av det här.. :( Jag får väl avvakta lite och ta ett till. Blir så glad när du säger att du också ser ett svagt streck!

  • Hoppas2019

    Man blir ju helt galen av det här.. :( Jag får väl avvakta lite och ta ett till. Blir så glad när du säger att du också ser ett svagt streck!

  • Hoppas2019

    Tror du? Vågar verkligen inte hoppas eller bli glad och tro det. Måste få det 100% tydligt.. Blir superglad när ni säger att ni ser ett streck. Vågar bara inte tro. Men jag tar ett till imorgon eller om några dagar igen! Håll tummarna! ))

  • Hoppas2019

    Nu har jag läst massor som använt sig av apotekets tester och fått utslag trots att de inte varit gravida. Så den lilla glädjen man kände försvann. Får ta CB och se vad det säger.

  • Hoppas2019

    Nu har jag läst massor som använt sig av apotekets tester och fått utslag trots att de inte varit gravida. Så den lilla glädjen man kände försvann. Får ta CB och se vad det säger.

  • 1213

    Åh men hoppet är inte ute än! Ta ett CB digital om någon dag så vet du säkert

  • Anonym (Mamma till 8)

    Jag har alltid använt apotekets tester. Och dom har aldrig varit fel när dom visat positivt

  • ALM82
    Panduro skrev 2019-03-20 08:50:59 följande:

    Är ju helt klart positivt. Grattis!


    Nej, det är inte "helt klart positivt". Tycker det är lite märkligt att uttrycka sig så när det faktiskt är ett jättesvagt streck som lika gärna kan vara ett s.k "spökstreck".

    Min erfarenhet är att när det är positivt så ser man det verkligen, man ska inte undra om man möjligtvis skymtar något streck. Det behöver inte vara jättestarkt men man ska klart och tydligt se ett streck. 

    Så TS, jag råder dig att göra ett nytt test om ett par dagar! Jag håller tummarna för att det är positivt :) 
  • Hoppas2019

    Jag har tagit nya CB test där jag också ser ett plus. Men när jag tog ett digitalt lite senare stod det "inte gravid" så fattar ingenting. Min mens är 1-2 dagar sen. Har läst att digitala varit negativ fram till några dagar senare men jag fattar fortfarande inte.. så har inte tagit det som ett positivt test utan jag är helt förvirrad bara.

    Jag ska avvakta nu och ta ett nytt om några dagar med morgon urin.

  • Hoppas2019

    Tog ett digitalt nyss och Gravid vecka 1-2! Nu hoppas vi bebis stannar i magen utan några komplikationer. Tack för er input!

  • Anonym (Mamma till 8)
    Hoppas2019 skrev 2019-03-23 07:41:04 följande:

    Tog ett digitalt nyss och Gravid vecka 1-2! Nu hoppas vi bebis stannar i magen utan några komplikationer. Tack för er input!


    Grattis! Och alla tummar att allt går bra
Svar på tråden Ser detta ut som ett positivt test?