• Anonym (Köpidag)

    Behöver man kvinnor?

    Sällskap, dela tankar och upplevelser?
    Kvinnor och män tänker ofta olika, olika intressen. Plus att kvinnor har nog oftare roligare med sina väninnor.
    Närhet? Ja, kramar och gos är det jag saknar mest.
    Sex? Kan man ha på egen hand, eller med män, om man nu gillar det. Sex är komplicerat, ångestfyllt. Ställer nog till det mest av allt mellan kvinnor och män.

    Jag vet inte längre om jag behöver en kvinna i mitt liv.
    Hur är det för er?

  • Svar på tråden Behöver man kvinnor?
  • Zizazi

    Kvinnor är oftast tråkiga och utan humor. De absolut flesta har heller inga intressen mer än att sitta och snacka med varandra med cigg i handen. Degenererade.

    Men det finns ju guldkorn som nästan alltid är upptagna.

  • Anonym (C)

    Som om vi män är så himla mycket bättre då. Lata, tråkiga och tappar lust till att hålla vår kropp i snyggt skick..

  • Anonym (Köpidag)
    Zizazi skrev 2019-03-20 09:58:41 följande:

    Kvinnor är oftast tråkiga och utan humor. De absolut flesta har heller inga intressen mer än att sitta och snacka med varandra med cigg i handen. Degenererade.

    Men det finns ju guldkorn som nästan alltid är upptagna.


    Några av de roligaste jag träffat är kvinnor.
    Detta är ingen hat-tråd mot kvinnor.
    Jag bara funderar över om jag verkligen behöver en kvinna i mitt liv.
    Jag har varit singel hela livet, och jag vet inte, kanske förbereder mig på att det kanske inte kommer förändras. Då är det lättare att försöka övertyga sig själv att det är bäst utan Skrattande
  • Zizazi
    Anonym (C) skrev 2019-03-20 10:04:15 följande:
    Som om vi män är så himla mycket bättre då. Lata, tråkiga och tappar lust till att hålla vår kropp i snyggt skick..
    Öh du måste vara kvinna som skrev det och kanske du identifierar dig som man.

    Jag har min kropp i fint skick, driver hela fester med min humor. Har mängder med intressen som gagnar både mig själv och mänskligheten.
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (Köpidag) skrev 2019-03-20 09:40:10 följande:

    Sällskap, dela tankar och upplevelser?
    Kvinnor och män tänker ofta olika, olika intressen. Plus att kvinnor har nog oftare roligare med sina väninnor.
    Närhet? Ja, kramar och gos är det jag saknar mest.
    Sex? Kan man ha på egen hand, eller med män, om man nu gillar det. Sex är komplicerat, ångestfyllt. Ställer nog till det mest av allt mellan kvinnor och män.

    Jag vet inte längre om jag behöver en kvinna i mitt liv.
    Hur är det för er?


    Nu svarar jag på motsatt fråga. Jag och min man är bästa vänner och älskar både att vara med varandra och att göra saker själv. Plus att vi har sex såklart eftersom det är nåt vi båda tycker är viktigt. Visst. Jag hade klarat mig utan en man men det är härligt med sällskapet och att ha nån att krama om i TV-soffan.

    Kvinnor kan ju snart få barn via kloning och då kan vi föröka oss utan män också, men jag tror att vi inte vill vara utan er ändå... och arbetsplatser med hyfsad jämn könsfördelning har bättre trivsel än enkönade.
  • Anonym (Hmmm...)
    Zizazi skrev 2019-03-20 09:58:41 följande:

    Kvinnor är oftast tråkiga och utan humor. De absolut flesta har heller inga intressen mer än att sitta och snacka med varandra med cigg i handen. Degenererade.

    Men det finns ju guldkorn som nästan alltid är upptagna.


    Det finns väl fler män en kvinnor som röker så hur tänker du där?
  • Zizazi
    Anonym (Hmmm...) skrev 2019-03-20 10:10:09 följande:
    Nu svarar jag på motsatt fråga. Jag och min man är bästa vänner och älskar både att vara med varandra och att göra saker själv. Plus att vi har sex såklart eftersom det är nåt vi båda tycker är viktigt. Visst. Jag hade klarat mig utan en man men det är härligt med sällskapet och att ha nån att krama om i TV-soffan.

    Kvinnor kan ju snart få barn via kloning och då kan vi föröka oss utan män också, men jag tror att vi inte vill vara utan er ändå... och arbetsplatser med hyfsad jämn könsfördelning har bättre trivsel än enkönade.
    Män kan ju också få barn via kloning, men just kloning kommer inte tillåtas de närmsta 1000 åren.
  • Anonym (Hmmm...)
    Anonym (Köpidag) skrev 2019-03-20 10:08:22 följande:
    Några av de roligaste jag träffat är kvinnor.
    Detta är ingen hat-tråd mot kvinnor.
    Jag bara funderar över om jag verkligen behöver en kvinna i mitt liv.
    Jag har varit singel hela livet, och jag vet inte, kanske förbereder mig på att det kanske inte kommer förändras. Då är det lättare att försöka övertyga sig själv att det är bäst utan Skrattande
    Jag var singel i 10 år innan jag träffade min man. Till slut bestämde jag mig för att så kommer det att förbli och bestämde mig för att göra det bästa av situationen och njuta av livet ändå. Gick jättebra. Man kan få ett bra liv utan en partner. Man får försöka omge sig med vänner och passa på att göra saker som man själv verkligen vill!
  • Anonym (Hmmm...)
    Zizazi skrev 2019-03-20 10:10:44 följande:
    Där skiljer sig din och min erfarenhet radikalt. 

    Att säga sanningen är inget hat. Sedan är det din trådrubrik som jag går på och diskuterar. Skiter helt i vad du vill eller tycker jag ska skriva. Det är inte upp till dig.
    Fast det är ju inte sant!
  • Anonym (Köpidag)
    Zizazi skrev 2019-03-20 10:10:44 följande:
    Där skiljer sig din och min erfarenhet radikalt. 

    Att säga sanningen är inget hat. Sedan är det din trådrubrik som jag går på och diskuterar. Skiter helt i vad du vill eller tycker jag ska skriva. Det är inte upp till dig.
    Jag ville bara göra klart att meningen med min tråd var inte att snacka skit om kvinnor.
Svar på tråden Behöver man kvinnor?