• Anonym (...)

    Min pojkvän stör sig på mina bilder

    Vi har varit tillsammans några månader och han börjar störa sig enormt på mina selfies.. Jag lägger upp ganska mycket, lite halvsexiga eller vanliga vilket jag har inga problem med då jag trivs med min kropp och tycker om att lägga upp. 

    Medan han blir sur och vill inte ens titta på bilderna då han säger att han tycker att jag borde vara nöjd med hans uppmärksamhet, inte alla andras..

    Har ni upplevt liknande? Hur ska man tänka o tycka egentligen?

  • Svar på tråden Min pojkvän stör sig på mina bilder
  • Anonym (L)

    Han tycker väl det är pinsamt att du är så bekräftelsekåt kanske, det är ju en svaghet i din karaktär du skyltar med och vissa vill ha skämskudde när deras partners frivilligt visar sig svaga och needy för världen.

  • Anonym (.)
    Anonym (L) skrev 2019-03-20 15:35:10 följande:

    Han tycker väl det är pinsamt att du är så bekräftelsekåt kanske, det är ju en svaghet i din karaktär du skyltar med och vissa vill ha skämskudde när deras partners frivilligt visar sig svaga och needy för världen.


    Verkligen! Så pinsamt...
  • Anonym (...)
    Hur kan det vara pinsamt att lägga ut bilder? det är inte varje dag och inget supervågat. Varför är det fel om man ser bra ut och vill visa upp sig? 

    Min familj, släkt, kusiner, syskon gillar mina bilder och kommenterar med. 

    Ska jag täcka mig med en slöja istället? 

    Förstår inte hur man kan säga att det är pinsamt.. Killen tycker ej att det är pinsamt bara JOBBIGT för hans del för att se det, att andra gillar mina bilder och kommenterar. 
  • Anonym (Sara)

    Hur gammal är du TS?

    Putar du med munnen på varje foto?

  • fjanten

    Jag förstår honom. Hade tyckt det var pinsamt om min man höll på och lägga upp en massa poserande selfies.

  • Anonym (K)

    Anledningen till att han kanske tycker att det är jobbigt är för att alla andra kan se det bara han får ta del av. Att han kanske känner att den uppmärksamheten du får av honom inte räcker vilket glr att han känner sig otillräcklig? Du kanske borde vara tydligare med att så är inte fallet och att du lägger upp bilder för att det är ett intresse för dig.

    Kan du ge exempel på vad det kan vara för bilder?

    Men det är absolut inget konstigt att du lägger upp bilder kontinuerligt, dom flesta gör det. Sen om du har ett konto med ganska många följare så förstår jag att du vill dela med dig till dom.

  • uhsumkat

    Uppmärksamhetskåta exhibitionister är riktigt osexiga.
    "Jag tycker om min kropp och gillar att lägga upp halvsexiga bilder för det är inget fel att visa upp sig och nu fattar jag alls inte varför han blir sur" tycker jag visar brist på självinsikt och den empatiska förmågan. Allt handlar inte om en själv, speciellt inte i relationer.
     

  • Smecker

    Vuxna människor gör väl vad vuxna människor vill. Sedan kanske det är hälsosamt att fundera över varför det är så viktigt att regelbundet lägga ut bilder på sig själv till allmän beskådan. Gärna lite längre och djupare än "amen ja tycker ju om de, så de så".


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Analysera mera)

    Har aldrig förstått poängen med att exibitionera sig för allmän beskådan. Är du nöjd med ditt utseende (framförallt kropp) så gör en kalender med egna foto och ge honom. Sluta låta alla andra se dina privataste bilder. Att folk trycker på gilla-knappen är inte samma som att de gillar bilderna. Många gör det för att ge bekräftelse, ungefär som att berömma en (ful) klippning eller en ny (ful) tröja. Man gör det för att glädja mottagaren. Så falska är vi människor. Uppenbarligen funkar det på dig eftersom du inte förstår varför din kille skäms.

Svar på tråden Min pojkvän stör sig på mina bilder