• pinglan137

    Tips present till 15 åriga dotter som gillar spa och liknande?

    Tips, råd för present till en tjej som fyller 15. Hon gillar spa och har även pratat om hotell men inget som är för dyrt. 
    Funderat antingen på dagspa eller hotellövernattning i city och gå ut och äta m.m...
    Kom gärna med bra tips om ni har som inte är allt för dyrt.
    Har ni varit på något som ni kan rekommendera?
    Hon fyller i helgen så det är lite bråttom...hjälp!!!

  • Svar på tråden Tips present till 15 åriga dotter som gillar spa och liknande?
  • EmberEyes
    pinglan137 skrev 2019-03-20 21:30:50 följande:

    Tips, råd för present till en tjej som fyller 15. Hon gillar spa och har även pratat om hotell men inget som är för dyrt. 
    Funderat antingen på dagspa eller hotellövernattning i city och gå ut och äta m.m...
    Kom gärna med bra tips om ni har som inte är allt för dyrt.
    Har ni varit på något som ni kan rekommendera?
    Hon fyller i helgen så det är lite bråttom...hjälp!!!


    Vad är för dyrt?
    Vilken del av landet befinner ni er?
    Finns ju massor med spa-hotell som har erbjudande för en enligt mig rimlig peng, tre-rätters på kvällen, frukost-buffé, och inträde till spa/relax.
  • pinglan137

    Vi bor i Stockholm, men det går bra även strax utanför Stockholm. Då jag är ensamstående så helst inte så dyrt. 
    kanske 1500 totalt.

  • EmberEyes
    pinglan137 skrev 2019-03-20 21:43:40 följande:

    Vi bor i Stockholm, men det går bra även strax utanför Stockholm. Då jag är ensamstående så helst inte så dyrt. 
    kanske 1500 totalt.


    Den typen av paket jag beskriver brukar ligga runt 1500/pers. Är hon 15 så är hon tillräckligt gammal för att skicka själv, om nu spa/hotell tillåter en 15-åring utan vuxens sällskap.
Svar på tråden Tips present till 15 åriga dotter som gillar spa och liknande?