• Anonym (bella)

    Bråkat för första gången

    Har varit ihop med min pojkvän sedan i somras. Vi är båda 35 år. Vi bor inte i samma stad, men träffas varje vecka. De senaste veckorna har har ofta struntat i att svara på mina sms, ringer mig aldrig, ställer in när vi ska ses och tar inga initiativ till vår kontakt.

    Förra helgen frågade jag honom vad som hänt och varför han inte ringer mig längre. Han tog det som kritik och har sedan dess ignorerat mig helt. Detta var första gången som vi tjafsat/bråkat, så var verkligen inte beredd på den reaktionen!

    Vad ska jag ta mig till?? Och vad tusan är det där för beteende?! Vuxen människa som inte klarar av att man frågar nåt sånt! Någon som varit med om liknande eller har tips med hur jag ska göra? Dumpa och själv ignorera?

  • Svar på tråden Bråkat för första gången
  • Anonym (Han är nog inte intresserad)

    Han verkar ju inte mkt att ha om han använder silent treatment mot dig...

    Vore det min pojkvän hade han faktiskt varit en fd pojkvän då jag avskyr dylikt. Säg vad som är fel istället för att leka isdrottning.

    Alternativet är att han vill göra slut och är för feg att ta upp det själv och beter sig illa för att du ska göra slut. Resultatet blir detsamma här han blir en fd pojkvän.

Svar på tråden Bråkat för första gången