• Anonym (Louise)

    Lider han av osäkerhet/borderline?

    är i 25 års-åldern, detsamma gäller killen som jag har känt nu i snart 10 månader. 

    Grejen är att han har fullt upp med sin fotboll men trots det vill han ändå hålla koll på mig på internet och tar kontakt med mig till och från. 

    Han säger att han inte är ute efter förhållande men att jag är fin? 

    och han släpper mig liksom inte helt? trots dessa 10 månader vill han ändå ha kontroll?

    han som person: blyg, osäkerhet, gullig när man väl träffar honom. 

    (Vi klickar / har verkligen kemi när vi väl har träffats)

  • Svar på tråden Lider han av osäkerhet/borderline?
  • Pope Joan II
    Anonym (Louise) skrev 2019-03-25 22:34:44 följande:

    är i 25 års-åldern, detsamma gäller killen som jag har känt nu i snart 10 månader. 

    Grejen är att han har fullt upp med sin fotboll men trots det vill han ändå hålla koll på mig på internet och tar kontakt med mig till och från. 

    Han säger att han inte är ute efter förhållande men att jag är fin? 

    och han släpper mig liksom inte helt? trots dessa 10 månader vill han ändå ha kontroll?

    han som person: blyg, osäkerhet, gullig när man väl träffar honom. 

    (Vi klickar / har verkligen kemi när vi väl har träffats)


    Borderline tror jag inte på. Ointresse kanske?
  • Anonym (?)

    Men alltså va? Borderline för han bara hör av sig då och då? Han kanske tycker du är fin till utseendet men inte ser dig som nåt flickväns material.

  • cleoeme

    Du kanske ska kolla upp vad borderline är innan du påstår att han har det. Han är förmodligen inte intresserad av dig på ett djupare plan.

  • Milyana

    Du verkar inte veta vad borderline är :)

    Tror inte han är spec intresserad av dig men kanske vill ha lite kontakt med dig utifall att kan skulle känna för det plötsligt. Kan vara smidigt att ha fler på g liksom..

Svar på tråden Lider han av osäkerhet/borderline?