• Anonym (Mullig)

    Tror inte han fattat hur mullig jag är

    Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

    Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?

  • Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är
  • Anonym (wo)

    Allvarligt? Du tänker inte mer på att han är en skit som struntar i sin familj??

  • Dr Börje
    Anonym (Mullig) skrev 2019-03-29 08:20:47 följande:

    Jag har haft kontakt med en oerhört snygg man via kik och nu vill han träffas för lite sex. Han är gift och har barn och hans fru är ganska snygg. Jag har varit ärlig med vikt och längd, och har skickat bilder på mig som inte har redigerats eller filtrerats på något sätt. Kanske har jag förvisso inte skickat bild på de värsta skavankerna, men det är jag inte riktigt sugen på.

    Nu vill han alltså träffas och jag fattar inte varför denna tio-poängate vill träffa en lite mullig tjej som jag? Han kan ju inte ha fattat att jag bär på några kilo övervikt? Hur får jag honom fatta det utan att skicka en tjockisbild på mig själv? Ska jag berätta att jag är mullig? Eller ska jag bara låta honom upptäcka det när vi träffas?


    Ursäkta om jag undviker att svara på din fråga. Men låt mig ställa en motfråga. Varför vill du träffa en gift man (och familjefar) för att ha lite sex? Går du igång på att ligga med upptagna män? Är han den enda som lyckats hetsa upp dig? Är han den ända som uppmärksammat dig? 
  • Anonym (?)

    Problemet är att "Han är gift.." inte att du är mullig.

  • Anonym (fetisch)

    Kanske är det så att han har en hemlig fetisch mot tyngre/tjocka kvinnor. Men du borde nöja dig med att flörta så länge han är upptagen.

  • Anonym (Kk)

    Han är upptagen och väljer med flit kvinnor som har dålig självkänsla, för de är de enda som skulle gå med på att vara ett engångsligg med en upptagen familjefar.

  • Anonym (H)

    Han tänder väl på en dallrande rumpa kan jag tänka mig.

    Men varför försöker du få till det med en gift man?

  • MrFlex

    Det kan mycket väl röra sig om den generella och vanligt förekommande skillnaden mellan könen.
    Du utgår från dig själv som uppenbarligen har en individbaserad attraktion. Dvs han är så himla snygg, en 10-poängarna. Det är han som individ som lockar dig och väcker din lust. Typiskt kvinnligt.

    Han kan vara som många andra killar dvs mer sexorienterad i sin attraktion. Det är sexet som lockar och inte så mycket du som individ. Typiskt manligt. 

    Är det fallet så bryr han sig inte supermycket om att du har några kilos övervikt. Du projekterar din utseendebaserade attraktion på honom men den behöver inte alls vara aktuell för honom.

    Något förenklat:

    HON - Han är så himla snygg, vilken hunk! Jag vill ligga med honom.
    HAN - Hon tar den i tvåan. Fan så sexigt! Jag vill ligga med henne.

  • Anonym (Mullig)

    Alltså, nu är jag ju bara mullig... inte så mycket daller utan mest bara underhudsfett ovanpå en ganska vältränad kropp. Men visst, jag väger nog 4 kg för mycket.

    För att svara alla som undrar, så är vi båda gifta på varsitt håll. Varsågoda och näthata på den...

    Är det hopplöst att få vettiga svar på familjeliv så fort det handlar om otrohet?

  • Anonym (Mullig)
    MrFlex skrev 2019-03-29 10:55:17 följande:

    Det kan mycket väl röra sig om den generella och vanligt förekommande skillnaden mellan könen.

    Du utgår från dig själv som uppenbarligen har en individbaserad attraktion. Dvs han är så himla snygg, en 10-poängarna. Det är han som individ som lockar dig och väcker din lust. Typiskt kvinnligt.

    Han kan vara som många andra killar dvs mer sexorienterad i sin attraktion. Det är sexet som lockar och inte så mycket du som individ. Typiskt manligt. 

    Är det fallet så bryr han sig inte supermycket om att du har några kilos övervikt. Du projekterar din utseendebaserade attraktion på honom men den behöver inte alls vara aktuell för honom.

    Något förenklat:

    HON - Han är så himla snygg, vilken hunk! Jag vill ligga med honom.

    HAN - Hon tar den i tvåan. Fan så sexigt! Jag vill ligga med henne.


    Haha, tack för ett omfattande svar! Han tror alltså att han får göra vad han vill med mig bara för att han är snygg? Det är omöjligt att jag kan vara snygg eftersom jag har några kilo extra?

    Men jag har funderat i de banorna, att han kanske mer är ute efter sexet och att det inte spelar så stor roll hur jag ser ut...
Svar på tråden Tror inte han fattat hur mullig jag är