• Ctazy

    Normalt med svaga streck?

    Hej!

    Jag undrar om det är normalt med såhär svaga streck flera dagar efter bim? Är på bim+3

  • Svar på tråden Normalt med svaga streck?
  • Ctazy

    Just ja, kom på att jag har märkt att jag inte har "morgonillamående" utan det kommer senare på förmiddagen... Kan det vara så att min hcg-halt är högst på förmiddagen och att det är därför jag får så svagt streck på morgonurinen?

  • Emsopemso

    Hej!

    Kan kan inte säga vad som är normalt eller inte tyvär. Men jag kan försöka trösta dig med mina egna upplevelser! :)

    Jag fick aldrig ens sådär starkt på min rfsu sticka! Så jag tkr att det där är ett väldigt starkt å fint plus. :)

    Jag fick svagare än så på flera streck test jag provade. Men ett "yes" på rfsu's digitala och ett "gravid 1-2" på clearblues veckoindikator test. Sådär runt BIM vet ej exakt. :) så köp ett sådant om du oroar dig. Finns 2 pack. Kan ta ett nu och ett om.en vecka., då har även veckorna ökat på testet så man känner sig säker :)

    Hoppas detta lugnar dig lite, och såklart att allt går bra för dig/er :D grattis!!

  • Elcca

    Jag fick aldrig några starka streck med dom teststickorna. Fick knappt något streck alls när alla andra stickor gav jättetydliga streck. Så RFSU-stickorna ger jag inte mycket för.

    Men för att vara en sån sticka är det är starkt streck, precis som föregående skriver. :)

  • Ctazy

    Tack snälla ni! Jag som trodde rfsu var så pålitliga. Då ska jag nog ta och testa med något annat märke :)

Svar på tråden Normalt med svaga streck?