• MerAnonym

    Sugar babies/daddys se hit - Går det tjäna pengar på att sälja bilder?

    Senaste dagarna har jag kollat på youtube-videos om livet som dancer/stripper samt hur det är att ha en sugar daddy. Det verkar till viss del som ett najs jobb. Jag respekterar den livsstilen till fullo och önskar delvis att jag själv skulle ha självförtroendet att ha ett sådant jobb, men skulle inte kunna ha det pga olika anledningar.

    Men jag funderar däremot på om man skulle kunna sälja bilder, såsom fotbilder? Vill inte sälja nudes men tänker att det borde finnas snubbar med fetischer på t.ex. fötter. Och snubbar som vill chatta, tänker om man kan ta någon mindre summa för sånt? Isåfall vart?

    Är INTE intresserad av att sälja min kropp, varken via bild, video eller fysiskt sex. :)

    Moralpanik och skitnödiga predikningar undanbedes. :*

  • Svar på tråden Sugar babies/daddys se hit - Går det tjäna pengar på att sälja bilder?
  • FuckGoggleAskMe

    Tror du att det innebär att ha ett jobb om man har en Sugar Daddy? Du vill sälja foton på din kropp? Du, prostitution är aldrig vackert, har du ingen respekt för dig själv? Tror du inte att du kan hitta ett icke-sliskigt jobb, pga att du är smart och duktig? Det kan du säkert!

  • Anonym (Pp)

    Jag har sålt nakenbilder och filmer på en svensk hemsida, kunde tjäna som mest 5000-8000 kr på en månad. Rätt bra extraknäck.

    För en video där jag onanerar och diverse i 5-10 min kunde jag få runt 300-500 spänn för. Strumpor eller trosor ~ 400kr/par.

    De flesta vill chatta via kik och swishar då helst men banköverföring och PayPal funkar också bra.

    Jag bryr mig inte ett skit om det klassas som prostitution, jag skrattar hela vägen till banken som man brukar säga. :)

  • Anonym (Ninni)
    Anonym (Pp) skrev 2019-04-08 01:07:36 följande:

    Jag har sålt nakenbilder och filmer på en svensk hemsida, kunde tjäna som mest 5000-8000 kr på en månad. Rätt bra extraknäck.

    För en video där jag onanerar och diverse i 5-10 min kunde jag få runt 300-500 spänn för. Strumpor eller trosor ~ 400kr/par.

    De flesta vill chatta via kik och swishar då helst men banköverföring och PayPal funkar också bra.

    Jag bryr mig inte ett skit om det klassas som prostitution, jag skrattar hela vägen till banken som man brukar säga. :)


    Men urk så billigt detta låter, som om man är villig att göra vad som helst för lite snabba cash. Låter ju inte ens som några fetare stålar...300 spänn för att onanera på film...Jag vet att jag upprör en del omoraliska personer nu men detta är min personliga åsikt. Och har alltid varit.

    Nej, jag är ingen pryd nunna, bara en med högre självrespekt än så.

    Fy och usch vilket snusk.
  • Anonym (Ninni)
    FuckGoggleAskMe skrev 2019-04-07 23:05:31 följande:

    Tror du att det innebär att ha ett jobb om man har en Sugar Daddy? Du vill sälja foton på din kropp? Du, prostitution är aldrig vackert, har du ingen respekt för dig själv? Tror du inte att du kan hitta ett icke-sliskigt jobb, pga att du är smart och duktig? Det kan du säkert!


    En del orkar tydligen inte, de vill ta snabba omvägar för lite snabba cash. Hellre visa könsorganet på internet än att studera på högre nivå och skaffa sig ett bra jobb. Tyvärr, det är inte alla som har vett och sunt förnuft. Ryyyser...
  • Anonym (L)
    Anonym (Pp) skrev 2019-04-08 01:07:36 följande:

    Jag har sålt nakenbilder och filmer på en svensk hemsida, kunde tjäna som mest 5000-8000 kr på en månad. Rätt bra extraknäck.

    För en video där jag onanerar och diverse i 5-10 min kunde jag få runt 300-500 spänn för. Strumpor eller trosor ~ 400kr/par.

    De flesta vill chatta via kik och swishar då helst men banköverföring och PayPal funkar också bra.

    Jag bryr mig inte ett skit om det klassas som prostitution, jag skrattar hela vägen till banken som man brukar säga. :)


    Det där är ju kaffepengar. Vem skrattar hela vägen till banken för det där?
  • MerAnonym

    Ursäkta mig men vad var det ni moralpredikanter inte förstod? Stoppa upp er moralpanik där den hör hemma och gå och sätt näsan i kursböckerna och tyck ni är så jävla pryda. Är det något som är äckligt så är det er jävla översittarattityd. Det är inte äckligt att vara strippa, det är ens egna personliga val. Skriv en dikt om era självgoda känslor men om ni är så utbildade och duktiga kanske ni borde uppfattat det jag skrev i mitt inlägg, INGEN moralpredikan. Tack och hejdå!

    Tack du som delade med dig av info!

  • MerAnonym

    "Ryyyser" är det något jag ryser av är det översittare. Hellre en strippa alla dar i veckan. Tillbaka till Södermalm med er.

  • Anonym (Wtf)
    Anonym (Pp) skrev 2019-04-08 01:07:36 följande:

    Jag har sålt nakenbilder och filmer på en svensk hemsida, kunde tjäna som mest 5000-8000 kr på en månad. Rätt bra extraknäck.

    För en video där jag onanerar och diverse i 5-10 min kunde jag få runt 300-500 spänn för. Strumpor eller trosor ~ 400kr/par.

    De flesta vill chatta via kik och swishar då helst men banköverföring och PayPal funkar också bra.

    Jag bryr mig inte ett skit om det klassas som prostitution, jag skrattar hela vägen till banken som man brukar säga. :)


    Skrattar hela vägen till Lidl snarare. Snacka om att sälja sig för en spottstyver.
  • Anonym (Ninni)
    MerAnonym skrev 2019-04-08 13:06:53 följande:

    Ursäkta mig men vad var det ni moralpredikanter inte förstod? Stoppa upp er moralpanik där den hör hemma och gå och sätt näsan i kursböckerna och tyck ni är så jävla pryda. Är det något som är äckligt så är det er jävla översittarattityd. Det är inte äckligt att vara strippa, det är ens egna personliga val. Skriv en dikt om era självgoda känslor men om ni är så utbildade och duktiga kanske ni borde uppfattat det jag skrev i mitt inlägg, INGEN moralpredikan. Tack och hejdå!

    Tack du som delade med dig av info!


    Um, man behöver inte vara pryd bara för att man inte jobbar som strippa, haha, vilket skitsnack. Och jo, man kan tycka att det är äckligt. Vi får ha personliga åsikter i detta land, tack så mycket.

    Jag undrar vad kvinnor i fattiga länder tycker om svenska kvinnor som säljer sina kroppar när det inte behövs öht. Snacka om, hoppas era barn om ni har/får några inte får reda på vad mamsen sysslade med en gång i tiden. Jag skulle ha skämts ihjäl och tittat snett på min morsa för all framtid om det hade gällt mig.
  • MerAnonym
    Anonym (Ninni) skrev 2019-04-08 17:34:21 följande:
    Um, man behöver inte vara pryd bara för att man inte jobbar som strippa, haha, vilket skitsnack. Och jo, man kan tycka att det är äckligt. Vi får ha personliga åsikter i detta land, tack så mycket.

    Jag undrar vad kvinnor i fattiga länder tycker om svenska kvinnor som säljer sina kroppar när det inte behövs öht. Snacka om, hoppas era barn om ni har/får några inte får reda på vad mamsen sysslade med en gång i tiden. Jag skulle ha skämts ihjäl och tittat snett på min morsa för all framtid om det hade gällt mig.
    Du är pryd för att du inbillar dig att du är bättre än någon som jobbar som strippa. JA, du får ha dina åsikter, men jag bad SPECIFIKT i trådstarten om att moralpredikanter med dina moralkakor inte gör sig besvär. Var det svårt att begripa? Kunde du inte motstå att slänga ur dig dina nedvärderande åsikter?

    Du har inget att göra i min tråd. Respektera det jag bad om från början. Jag blev inte ett dugg klokare av din moralpanik, snarare blir jag ännu mer övertygad om att jag aldrig vill bli trångsynt och få översittarattityd. Känner du dig inte klar med smutskastandet så är du välkommen att PM:a. :)
  • Anonym (Me)

    Anonym (Pp) vilken sida säljer man bilder och filmer på? Låter spännande ????

  • Anonym (Here)

    Jag vart också intresserad behöver tjäna extra pengar och skulle lätt kunna göra nå sånt här man får ju skönt samtidigt samt sälja använda trosor

Svar på tråden Sugar babies/daddys se hit - Går det tjäna pengar på att sälja bilder?