• Anonym (Anonym)

    Få tillbaka sitt ex?

    Jag o mitt ex gjorde slut för ungefär 4 månader sen, vi hade ett dåligt uppbrott enligt mig, vi slutade inte sams. Jag har försökt få kontakt med han några gånger men han har dissat varje gång. Finns det nåt sätt att få tillbaka han? Eller är de helt kört?

  • Svar på tråden Få tillbaka sitt ex?
  • Anonym (ooo)

    Kört. Det enda är ju om han själv tar kontakt med dig men du har gjort vad du kan. 

  • Anonym (Ta det lugnt)

    Gör inte om mitt misstag. Jag gjorde slut med min kille och bästa vän efter 10 år tillsammans. Vi skiljdes som vänner men det var ändå bara jag som hörde av mig efteråt. Det störde mig så jag började anstränga mig mer och mer för att få hans uppmärksamhet, hittade ursäkter att prata hela tiden och han blev bara mer off. Jag blev jätteknäckt när han träffade en ny och kom på att jag ångrade mig och berättade det, han sa att det var ok och att vi skulle vara vänner ändå men var fortsatt off. Jag fortsatte pocka på uppmärksamhet och så PANG bröt han kontakten. Det är 6 år sen nu, önskar att jag chillat, vi hade säkert kunna vara vänner för livet annars. Ta det bara lugnt och låt han höra av sig först för det GÖR han.

Svar på tråden Få tillbaka sitt ex?