• Minlillaplutt

    Gravid trots blödning och värk??

    Nu är jag bara i v. 5, dvs BIM+3, men vi har försökt SÅÅ länge skaffa ett syskon åt lillan.

    Jag testade positivt flera dagar! Kände mig gravid i typ en vecka.

    Nu började jag dock blöda... Det började med lite bruna flytningar igår kväll, klarade mig med samma binda hela natten. Men nu kommer det MASSOR blod :'( och det känns som mensvärk...

    Ändå fanns där ett litet plus på stickan i dagens test!

    Snälla, ge mig något hopp!! Solskenshistorier! Har någon varit med om lika och det klarat sig?

    Jag har aldrig haft missfall och hoppades att jag skulle få slippa.... :'(

  • Svar på tråden Gravid trots blödning och värk??
  • Anonym (2)

    Graviditet 2 - började blöda i v6+0. Rann till och det kom en klump. Räckte dock med en binda. Därefter blödde jag till och från - allt från rosa flytningar till lite mer klarrött blod - ända fram till v.11+. Allt gick bra

    Graviditet 3 - i v.5+6 så började det komma lite rosa flytningar. 2 veckor senare (när jag egentligen skulle ha haft mens) så började jag blöda just som en mens. 3 dagar in på blödningen så kom en klump (lite mindre än en pingisboll) och därefter blödde jag i ca 5 daga till. Det var ett missfall.

    Hoppas det går bra för dig!!

  • Minlillaplutt
    Anonym (2) skrev 2019-04-10 05:42:58 följande:

    Graviditet 2 - började blöda i v6+0. Rann till och det kom en klump. Räckte dock med en binda. Därefter blödde jag till och från - allt från rosa flytningar till lite mer klarrött blod - ända fram till v.11+. Allt gick bra

    Graviditet 3 - i v.5+6 så började det komma lite rosa flytningar. 2 veckor senare (när jag egentligen skulle ha haft mens) så började jag blöda just som en mens. 3 dagar in på blödningen så kom en klump (lite mindre än en pingisboll) och därefter blödde jag i ca 5 daga till. Det var ett missfall.

    Hoppas det går bra för dig!!


    Okej... Tack!!! <3

    Igår kväll och till i morse så kom det bara lite, men sen började det kännas som att binda inte räckte till fastän jag hade den största. Så jag la in menskoppen och den blev full på 2 timmar.... Då kom dessutom en liten "klump" ut. Såg egentligen ut som ett litet blodigt skal, någon mm i diameter. Så vet inte om jag vågar hoppas längre...
Svar på tråden Gravid trots blödning och värk??