• Josefiiine89

    Positivt äggtest hela tiden!

    Kan någon hjälpa mig att tyda ägglossningstest!? Jag har sedan den 28/3 fått streck på mina tester. I början var dom ganska svaga men sedan har dom blivit alltmer starka och väldigt fram och tillbaka. Ena dagen har jag som ?stegring? alltså väldigt starkt streck sedan dagen efter är strecket fortfarande ganska tydligt men inte lika starkt och så har det hållit på. Jag planerar mitt andra barn och har försökt i ca 6 månader så självklart hoppas jag på att detta kan betyda en graviditet dock har grav test visat negativt men är 6 dagar kvar till beräknad mens. Jag har en cykel på ca 30 dagar och nu är jag alltså inne på den 25e dagen på cykeln och tog ett äggtest senast idag som visade ett väldigt starkt streck. Någon som varit med om samma sak och faktiskt varit gravida? Även fast grav test visar negativt först? Använder test lagrets äggtest och provade med RFSU grav test. Om jag inte är gravid så undrar man ju varför det blir såhär?! Slänger in bilder av mina äggtest emellan 28/3 fram tills idag 11/4.

  • Svar på tråden Positivt äggtest hela tiden!
  • Josefiiine89

    Nu blev det att det första testet jag gjorde börjar nerifrån och upp???? så att det översta testet är ifrån idag 11/4 ????

  • Anonym (X)

    Inget av dessa tester är dock positivt? Skulle inte läsa in för mycket i det här, det bekräftar ingenting.

Svar på tråden Positivt äggtest hela tiden!