• OTROHET66

    Min make som är 52 har barn med en 20 år yngre kvinna

    Hej

    Jag är frustrerad och ledsen besviken man tror man känner sin bästa vän och make sedan 23 är som gått bakom ryggen på mig i ca 3 år, kanske längre. Nu driver han en familje sida med sk. Nya kvinna fast han lever med mig som vanligt och inte nog om det han har kontakt med andra också dejting sidor som jag upptäckt via hans dator. Han är snart 53 år kanske genomgår han en kris det värstar att han förnekar allt trots små bevis jag lagt fram och kallar mig psykiskt sjuk och mig är den han älskar och vill leva med. Ibland eller oftast är han aggressiv slåss är förnedrande säger jag har har vanföreställningar för att få mig tvivla på bevisen han så noga säger är fel och lögn. Det är uppenbara bevis.

    Psykisk misshandel kallar jag det och känner att min tillvaro pausat totalt.

    Jag dömer sällan andra men att dejta en gift man så tänk på att bakom den mannen finns en kvinna som kanske blir ärrad för livet med barn inblandade som mår dåligt.

    När jag varit gravid så brydde han sig inte alls och han har inte erkänt faderskapet till din nyfödda dotter som han inte vet jag vet om existerar.

    Vi har hus bil landställe ihop så inte så lätt att avveckla utan den tar tid.

    Jag mår dåligt och förstår att man står sig självt närmast och jag kan inte tro kvinlor är så naiva som dejtar gifta män, varför skulle ni vara mera annorlunda mer speciella än hans egna fru? Vi har känt varandra 30 år sedan och jag har levt ihop med honom 23 år.

    Kom gärna med råd eller erfarenheter.

    En mkt besviken kvinna mamma fru

  • Svar på tråden Min make som är 52 har barn med en 20 år yngre kvinna
  • BurningDiamond

    Sluta lägga skulden på "den andra kvinnan", den som är ansvarig för sveket mot dig är din man och ingen annan.

    Vad är det som gör att du inte tar ditt pick och pack och drar? Om han slåss, utsätter dig för psykisk misshandel, är otrogen, finns det väl inget kvar att "rädda"? Att ni äger ett hus gemensamt är knappt ett problem, det finns tusen och åter tusen par som avvecklar relationer trots gemensamma ekonomiska intressen.

    Du måste hitta din inre styrka, och inte låta en skitstövel diktera ditt liv och ditt mående.

  • Moder1

    Det är din make som gjort fel.

    Den beskrivningen du gjorde på honom gör att jag tänker att den andra kvinnan inte har en aning om dig.

    Du har fått tag på en riktig skithög , städa ut honom och gör något bra av ditt liv.

  • OTROHET66

    Tack för ni tog tiden att svara på mitt inlägg. Min make och kvinnan har en lösenord skyddad blogg här och på minbebis.se och vimedbarn.se, själv är jag blockad och kan ej besöka adressen vilket är märkligt men han min make är ju kunnig på data så han har väl spärrat ipadressen jag och vi har på vårt gemensamma arbete hemma och mobiler.

    Han kallar sig John om ni ser ngt jag inte kan se.

  • Dessanheterjag
    OTROHET66 skrev 2019-04-24 01:02:40 följande:

    Tack för ni tog tiden att svara på mitt inlägg. Min make och kvinnan har en lösenord skyddad blogg här och på minbebis.se och vimedbarn.se, själv är jag blockad och kan ej besöka adressen vilket är märkligt men han min make är ju kunnig på data så han har väl spärrat ipadressen jag och vi har på vårt gemensamma arbete hemma och mobiler.

    Han kallar sig John om ni ser ngt jag inte kan se.


    Ladda ner VPN och då får du ny ip, då kan du läsa.med
  • äldreochklokare

    Det är väl bara att skaffa en bra skilsmässoadvokat och säga bye bye! 

    Du vet ju redan vad han gör, du behöver inte in och läsa på deras blogg. Att ha bedragit dig i över 3 år och ha hunnit skaffa familj med en annan kvinna är inte att "gå igenom en kris", det förstår du väl. 

  • BurningDiamond
    OTROHET66 skrev 2019-04-24 01:02:40 följande:

    Tack för ni tog tiden att svara på mitt inlägg. Min make och kvinnan har en lösenord skyddad blogg här och på minbebis.se och vimedbarn.se, själv är jag blockad och kan ej besöka adressen vilket är märkligt men han min make är ju kunnig på data så han har väl spärrat ipadressen jag och vi har på vårt gemensamma arbete hemma och mobiler.

    Han kallar sig John om ni ser ngt jag inte kan se.


    Det är väl skit samma vad de skriver i sin blogg?

    Du gör ju helt vansinniga livsval just nu. Bara lämna rump-mössan.
  • AnnaSthlm

    Bli ordentligt förbannad på den infantila mannen och se till att säkra dina ekonomiska tillgångar med hjälp av en jurist. Se till att spela in och göra print screens på allt.

    Ta dig därifrån, av med koftan nu.

Svar på tråden Min make som är 52 har barn med en 20 år yngre kvinna