• Anonym (Tråkigt)

    Blev precis slagen av en vän, bula i huvudet.

    Ikväll kom en gammal vän till mig rasande för att mitt barn inte hade velat leka med hennes barn. Jag stod i dörröppningen och förklarade att mitt barn är trött och jag kan ju inte tvinga mitt barn. Då fick hon en flipp och tog tag i stekspaden som jag hade i handen (stod och stekte pannkakor precis när hon ringde på) och slog stekspaden med full kraft rakt över huvudet.. min sambo såg och hörde detta och sprang genast fram och lyckades avvisa henne. Mina barn samt en kompis till mitt andra barn hörde hela händelsen men såg inget.

    Har polisanmält nu men kan inte ta kort på bulan då jag färgat håret mörkt och har tjockt hår.

    Bulan är ganska stor och ömmar.

    Kan jag vänta till imorgon och gå till vårdcentralen för att dokumentera eller har bulan försvunnit då?

    Har ingen möjlighet att åka till någon akut och vill inte heller belasta akuten när det inte är någon akut skada.

    Hur ska jag förhålla mig nu? Vi bor grannar och jag är livrädd.

    Hon såg också drogpåverkad ut och nämnde det för polisen men vet inte om dom la någon vikt vi det eller va som sker men hon bor ensam med sitt barn på 6 år och känner även oro för hennes barn. :/

  • Svar på tråden Blev precis slagen av en vän, bula i huvudet.
  • BurningDiamond

    Gud vad obehagligt. Bra att du anmält. Orosanmälan till soc är kanske också på sin plats.
    Jag är även mycket imponerad av "vännen" som lyckas få sådan kraft i en stekspade att det blir en bula. Går hon på PCP eller liknande ska hon definitivt inte vara nära barn.

  • Anonym (xXx)

    Du ska självklart åka in till sjukhuset eller liknande så att de kan dokumentera skadan för polisanmälan. Kontakta polisen igen och fråga hur/vad du ska göra.

Svar på tråden Blev precis slagen av en vän, bula i huvudet.