• Anonym (Suck)

    Jag avskyr mitt hår

    Mår så otroligt dåligt pga mitt hår. Det är tunt,självlockigt vilket i sin tur gör det torrt lätt=blir frissigt.

    Jättekul kombination. Längre hår än till axlarna kan jag glömma,oftast behöver det vara kortare än så för att se lite vettigt ut.

    Jag äter priorin,gjort i snart tre månader och visst växer babyhår men allt annat är oförändrat. Ser slitet ut snabbt vad jag än gör.

    Får helt otroligt dåligt självförtroende av det här och vill knappt visa mig ute vissa dagar. Folk måste tycka jag ser hemsk ut ibland tänker jag.

    Tänk om jag bara kunde ge fan i att sluta fundera över mitt tunna,frissiga hår och inse det är så jag ser ut...hade vart så mycket lyckligare.

    Hemskt att en sån simpel sak som hår ska förstöra allt.

  • Svar på tråden Jag avskyr mitt hår
  • Anonym (Suck)

    Ja men i och med att det är tunt blir det fett lätt och då ser det ut som jag har jättelite hår istället.

  • MeandHim

    Vet precis hur du känner det, har exakt likadant själv. Det enda som funkar på mig är hairtalk hairextwnsion. Svindyrt men, oj så värt det!!!! Kolla hairtalk på instagram, fästena är mjuka och du kan fläta/sätta upp

    Håret, sliter inte heller.

    Du kan välja förtjockning om du inte vill ha det längre. Lovar att du kommer bli som en ny människa, jag känner mig hel med håret o och det är såååå värt pengarna. Dessutom kan du använda det flera ggr om :)

Svar på tråden Jag avskyr mitt hår