• Brutta888

    Kommer jag nånsin bli lycklig igen?

    Bara undrar hur ni med olycklig kärlek i bagaget gör för att komma vidare med era liv efter att de tagit slut med er stora kärlek.

    Jag hade honom, han hade mig. Ärligt kändes det som att vi skulle leva ihop resten av våra liv för kärleken var så stark. Jag fuckade upp och klantade mig. Inte otrogen eller nåt. Bara trampade mitt i klaveret. Nånting som inte går att backa, förlåta eller gå vidare med. Jag ångrar mig så djupt. Jag hade en stor press då och gjorde fel.

    De kommer förmodligen aldrig bli vi igen, fast vi har försökt flera gånger. Hur gör ni som har trasig kärlek. Hur överlever ni? Jag vill egentligen bara dö ifrån allt men håller mig kvar pga mina barn. Utan dom hade jag varit död för längesen.

  • Svar på tråden Kommer jag nånsin bli lycklig igen?
  • Chattisen

    Jag lägger aldrig mitt liv och min hälsa i någons annans händer, så jag kraschar aldrig så hårt. Jag ser min egen delaktighet i allt jag kan påverka indirekt och direkt, jag förväntar mig heller inte att någon annan ska göra mig till en hel människa. Jag är jag och den jag håller kär är en egen individ, om den personen inte vill ha mig då kan jag bara acceptera det och inte hänga läpp för det. Sörja lite, men sen måste man resa sig upp och gå vidare.

  • Dgårbranu
    Brutta888 skrev 2019-04-21 23:30:33 följande:

    Bara undrar hur ni med olycklig kärlek i bagaget gör för att komma vidare med era liv efter att de tagit slut med er stora kärlek.

    Jag hade honom, han hade mig. Ärligt kändes det som att vi skulle leva ihop resten av våra liv för kärleken var så stark. Jag fuckade upp och klantade mig. Inte otrogen eller nåt. Bara trampade mitt i klaveret. Nånting som inte går att backa, förlåta eller gå vidare med. Jag ångrar mig så djupt. Jag hade en stor press då och gjorde fel.

    De kommer förmodligen aldrig bli vi igen, fast vi har försökt flera gånger. Hur gör ni som har trasig kärlek. Hur överlever ni? Jag vill egentligen bara dö ifrån allt men håller mig kvar pga mina barn. Utan dom hade jag varit död för längesen.


    Det sägs att tiden läker alla sår, det ligger en viss sanning i det.

    Som jag ser det, finns det två vägar att gå.

    1, Försöka gå vidare. Träna, ät bra, sov bra, träffa vänner, gör saker som gör dig glad, distrahera dig och försök att inte tänka så mycket på honom.

    2, Det mesta går att förlåta och dom flesta problem går att lösa. Kommunikation är dock väldigt viktigt. Ha tålamod, prata med honom, förklara och försök få honom att förstå att du var väldigt pressad och gjorde fel, visa att du ångrar dig, visa att du menar allvar och ge inte upp så länge han inte uttryckligen ber dig att sluta.

    Lycka till
Svar på tråden Kommer jag nånsin bli lycklig igen?