• Anonym (Trixy)

    Min sambo vill inte

    Födde en son för 4 månader sedan, men sen förlossningen vill typ min sambo aldrig ha sex längre.

    Han tar inte på mig på samma sätt och ser inte på mig med samma lust i blicken som han gjorde innan graviditeten.

    Blir så ledsen och känner mig ful, äcklig, otillräcklig.

    Vet att han kollar på porr en del och där kollar han på snygga fitnessbrudar med stora bröstimplantat. En annan har degmage och små och inte hängiga men ja inte lika fasta som dom varit innan. I vilketfall så gör detta mig riktigt ledsen. Kollar inte ens på mig själv i spegeln längre för jag är så ledsen över denna kroppsliga förändring jag gjort. Är det kört för mig och min sambo eller finns det något man kan göra för att få tillbaka gnistan ?

    Är det boobjob som gäller tro ?

  • Svar på tråden Min sambo vill inte
  • Niila

    Vet hur det känns, chocken över hur kroppen förändrats efter graviditeten. Men sanningen är att du har fått en mogen, mer kvinnlig kropp än någonsin innan. Och det finns män som ÄLSKAR kvinnliga kroppar. Som inte föredrar opererade ?perfekta? tjejer.

    Jag har fött tre barn, har degmage, bristningar, hängiga bröst och fler kilon än innan. Min man säger dock så gott som varje dag att jag är vacker, sexig, har snygg rumpa osv. Och då kan jag tillägga att han ser väldigt bra ut, med vältränad kropp osv osv och skulle kunna kroka andra sk perfekta tjejer om han ville. Men han avgudar mig och älskar vårt sex (tro mig, jag oroar mig ofta över att inte vara tight nog osv).

    Så jag tänker att, antingen är din sambo osäker över vad du orkar/vill nu när du fortfarande är relativt nyförlöst, eller så är han kanske lite sotis på all närhet bebisen får med dig och väntar på ditt initiativ. E l l e r så är han inte redo för en riktig kvinna.

    Jag tycker inte att du ska operera dig. Inte för hans skull. Isf för din egen skull. Men jag skulle ge det beslutet tid om jag var du. Jag var ung när jag fick mitt första barn och kände s å starkt att jag aldrig skulle visa mig naken för en man igen. Skämdes och skylde mig. Nu, 16 år senare, älskar jag min degmage, är stolt över mina bristningar och blir alldeles varm inombords när barnen klappar på den och säger att den är sååå gosig:))

    Ja och sen njuter jag till tusen i sovrummet också;)

    Och om det nu handlar om att han föredrar sk perfekta tjejer så ska han ha en rejäl hurring. Han gör bäst i att uppskatta, hedra och älska dig för den makalösa kvinna du är! Du har burit hans barn och fött det in i den här världen för bövelen.

    <3

Svar på tråden Min sambo vill inte