• Helle1988

    Behöver en synsk!! Var är mina nycklar?!

    Jag har tappat bort mina husnycklar!! Bor i villa.. nån som får någon känsla? Vart har de tagit vägen??

    Alla som får en känsla får gärna svara, både synska och hobbysynska ???? jag har letat överallt!! ????????????

  • Svar på tråden Behöver en synsk!! Var är mina nycklar?!
  • Helle1988

    Vill tillägga att jag har två busiga ungar... kan ha med saken att göra men jag vet inte..

  • Helle1988
    Anonym (Sist) skrev 2019-04-24 00:49:37 följande:

    När såg du dem sist?


    Att jag inte har tänkt på det förut! Tack!
  • Helle1988
    Mackan1978 skrev 2019-04-24 05:16:32 följande:

    Förmodligen där du hade dom sist.


    Vet du vad, det är förmodligen så :D så smart!!
  • Helle1988
    Mackan1978 skrev 2019-04-24 05:17:33 följande:

    Att använda sig av synska personer, det tror jag inte på. Det fungerar inte.


    Tror du inte? Det ska jag notera här, tack för att du sa det! :)
  • Anonym (Barn?)

    Hmmm...Barn.

    Då tycker jag du ska börja i alla blomkrukor du har, i smustvätten, fickor i barnens jackor/byxor och skor. Skafferiet, påslakan, sminkväskan.

  • Anonym (J)

    Vad lekte dina ungar med igår då? Vilka leksaker brukar de leka med oftast? En gång hade min minsting lagt sambons bilnyckel i sin gåbil.. En annan gång hade hon gömt min telefon i sin leksaksspis :D

  • Anonym (Sist)
    Helle1988 skrev 2019-04-24 07:12:42 följande:

    Att jag inte har tänkt på det förut! Tack!


    Ville hjälpa dig att fundera med vet du va? Hoppas dom ligger i en djup brunn och du aldrig hittar dem. Lycka till.
  • Anonym (Emma)

    Var brukar du lägga dem när du kommer hem och just har öppnat dörren? leta där, noga.

    Har du bytt jacka så titta i alla fickor.

    Leta i väskan, plocka ur allt och känn i fodret.

    Titta i dörren om de sitter kvar i låset.

  • Anonym (Sist)
    Anonym (Emma) skrev 2019-04-24 11:40:55 följande:

    Var brukar du lägga dem när du kommer hem och just har öppnat dörren? leta där, noga.

    Har du bytt jacka så titta i alla fickor.

    Leta i väskan, plocka ur allt och känn i fodret.

    Titta i dörren om de sitter kvar i låset.


    Ingen idé att ge såna förslag till TS, man får bara ett tråkigt och spydigt svar tillbaka.
  • Anonym (synsk_utav_bara_den)
    Helle1988 skrev 2019-04-23 23:55:37 följande:

    Jag har tappat bort mina husnycklar!! Bor i villa.. nån som får någon känsla? Vart har de tagit vägen??

    Alla som får en känsla får gärna svara, både synska och hobbysynska ???? jag har letat överallt!! ????????????


    I tvättkorgen. Allt är alltid i tvättkorgen iofs, så man behöver inte vara syns för att veta det. Eller i en sko i hallen. Långt ner är de i alla fall, tänk golvnivå.
  • Anonym (synsk_utav_bara_den)
    Helle1988 skrev 2019-04-24 07:12:42 följande:
    Att jag inte har tänkt på det förut! Tack!
    Tänkt på vad? Vi försöker bara hjälpa dig att fundera! Men visst, kör på Saida-stuket i stället. Funkar säkert bättre än sunt förnuft.
Svar på tråden Behöver en synsk!! Var är mina nycklar?!