• Precum

    Prostata massage. Skönt eller äclkigt?

    Har Ni fått/ gett prostata massage? Njutning eller aldrig mer?

  • Svar på tråden Prostata massage. Skönt eller äclkigt?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Kille) skrev 2019-04-25 14:36:12 följande:

    Jag njuter oförskämt mycket av det. Men skäms hur mycket som helst att be om det.


    Varför skäms du? För att det är principiellt fel eller för att du är rädd att din partner inte gillar det?
  • MammAmma
    Precum skrev 2019-04-25 14:24:28 följande:

    Instämmer. Hade en gång en kk som sökte i Min leksaks låda och hittade en något formad plugg. Hon blev nyfiken och nästa gång vi ftäffades, hade hon gjort sin hemläxa. Hon bjöd på en orgasm man inte glömmer. Förhållande tog slut och därmed massagen oxå men har lyvkats ett antal gånger hitta den då man kör solo.. ????


    Ingen efter henne som velat gör det på dig igen?
  • Anonym (Wetlife)

    Riktigt gött att ta emot en prostatamassage av en kvinna som verkligen kan och gillar det!

    Ett ex var galet bra på det. Efter jag duschat brukade hon lägga sig på rygg och bad; "kom och sitt över mitt ansikte lite". Hon älskade att suga både kuken och pungen och slickade runt anus så både hon och jag blev duktigt blöta. Sen stack hon in två - tre fingrar och masserade prostatan samtidigt som hon sög av mig. Samtidigt smekte hon sig själv och varje gång det gick för mig, fick hon orgasm själv också, ofta blöta fontäner! Sjukt sköna orgasmer och galna spermasprut, som hon gladeligen svalde, eller bara lät allt komma över hennes ansikte. Kan sakna det idag, även om jag får nästan samma behandling av min nuvarande kk.

  • MammAmma
    Anonym (Undrar) skrev 2019-04-25 14:26:12 följande:

    Dom som inte har uppskattat det, har du inte fått testa på dem eller har de inte gillat det?


    De har antingen aldrig testat det men inte velat låta mig prova det på dem heller, eller så har de testat och inte gillat det. Jag misstänker att den sistnämnda kategorin inte fått det ordentligt gjort, med glidmedel, och sen inte fullföljt det ända till orgasm....
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Undrar) skrev 2019-04-25 14:42:35 följande:

    Varför skäms du? För att det är principiellt fel eller för att du är rädd att din partner inte gillar det?


    För att jag känner mig så ruggigt omanlig, när man tigger om att få mer, och hårdare...
  • Anonym (Undrar)
    MammAmma skrev 2019-04-25 14:47:59 följande:
    De har antingen aldrig testat det men inte velat låta mig prova det på dem heller, eller så har de testat och inte gillat det. Jag misstänker att den sistnämnda kategorin inte fått det ordentligt gjort, med glidmedel, och sen inte fullföljt det ända till orgasm....
    Jag har ju själv valt att inte testa, men när man hör hur skönt det är kan man undra om det är dumt att avstå...
  • Anonym (Wetlife)
    Anonym (Kille) skrev 2019-04-25 14:49:33 följande:

    För att jag känner mig så ruggigt omanlig, när man tigger om att få mer, och hårdare...


    Men det har väl ingenting med omanlighet att göra när man talar om vad man gillar och njuter av, tvärtom! Våga och vinn!
  • MammAmma
    Anonym (Undrar) skrev 2019-04-25 14:52:35 följande:

    Jag har ju själv valt att inte testa, men när man hör hur skönt det är kan man undra om det är dumt att avstå...


    Jag tror definitivt att de flesta män skulle tycka att det var värt att testa, om de får det gjort med bra glid, kanske bara med ett finger till att börja med, samtidigt som de får kuken ordentligt sugen.

    "Min kille" kan tycka att känslan av fingret är lite obehaglig allra först, men det går snabbt över och sen ber han om fler.
  • MammAmma
    Anonym (Kille) skrev 2019-04-25 14:49:33 följande:

    För att jag känner mig så ruggigt omanlig, när man tigger om att få mer, och hårdare...


    Vad har det med manlighet att göra? Jag ser det som att man tar för sig och ber om vad man vill ha.

    Killen jag träffar är dominant och väldigt manlig av sig (lång och biffig, "manligt" yrke), både i och utanför sängen, att han kan byta karaktär och bli undergiven och vilja bli "hanterad" ibland, ser jag som oerhört positivt. Vi har mycket variation i sexlivet och det är skitkul
  • Anonym (Undrar)
    MammAmma skrev 2019-04-25 15:03:22 följande:
    Vad har det med manlighet att göra? Jag ser det som att man tar för sig och ber om vad man vill ha.

    Killen jag träffar är dominant och väldigt manlig av sig (lång och biffig, "manligt" yrke), både i och utanför sängen, att han kan byta karaktär och bli undergiven och vilja bli "hanterad" ibland, ser jag som oerhört positivt. Vi har mycket variation i sexlivet och det är skitkul
    Man kan ju tycka att det är omanligt att bli sugen också i så fall...
Svar på tråden Prostata massage. Skönt eller äclkigt?