• Ruby Red

    Fisksätra vs Hässelby gård?

    Fått erbjudande om boende i Fisksätra och Hässelby Gård. Någon som kan hjälpa till med lite för- och nackdelar med respektive område?

  • Svar på tråden Fisksätra vs Hässelby gård?
  • Monchichier

    Den enda gången Hässelby Gård slår Fisksätra är om Hässelby Gård är betydligt närmre familj/arbete.

    Annars ser jag bara att alla andra fördelar går till Fisksätra faktist.
    Lyssna inte alls på vad andra som inte har bott på ställena säger. Fisksätra har ett oförtjänt dåligt rykte. Mycket på grund av att det är så extremt polariserat, på bara typ 5 minuters gångavstånd är det omöjligt att hitta ett hus som är värt mindre än 10 miljoner liksom.
    Vilken annan förort som helst ser ut som rena slummen om man jämför med Solsidan och Älgö..

  • Ruby Red

    Tack för svar! Jag var ut o tittade på båda ställena idag, Fisksätra känns lugnare, dock långt från affärer etc. Hässelby ligger även närmare mitt jobb + är billigare, men lägenheten i Fisksätra var väldigt fräsch o fin. Får fundera lite mer. Tack för din synpunkt!

  • Ruby Red

    Tack för svar! Jag var ut o tittade på båda ställena idag, Fisksätra känns lugnare, dock långt från affärer etc. Hässelby ligger även närmare mitt jobb + är billigare, men lägenheten i Fisksätra var väldigt fräsch o fin. Får fundera lite mer. Tack för din synpunkt!

Svar på tråden Fisksätra vs Hässelby gård?