• Anonym (osäker)

    dildos under samlag

    Min man tog upp häromdagen en ide som fick mig att bli chockad, förvånad eller imponerad helt ärligt vet jag inte hur jag ska tolka det från min sida.

    Han sa att vi måste vara öppensiniga och prova olika saker för att vårat sexliv att bli mer attraktiv etc (han menade inget illa) men eftersom vi är från en annan kultur och tradition så kände jag att det inte stämde eller inte lät så passande men det kanske inte är något fel med det hela samt att jag överreagerar mycket :/

    till saken, han sa varför inte köpa en dildos som vi kan använda både undersamlag och att han får mig att njuta med han leker med mig med den samtidigt som han får mig att komma när den i mig medans han stimulerar klitorisen, det är en njutning för honom oavsett om han kommer eller ej men han nöjer sig att jag njuter det känns skönt för honom!

    Han har dock en normal lite mer som mindre penis och det vill jag ej säga så att jag ej sårar honom, så han nämde med att köpa en som är lika stor eller om inte mindre än hans Tyst jag hade dock förväntat att han vil köpa en större en vågar dock ej nämna det om han öppnar ämnet igen hahah

    Jag vet inte om det är något vanligt eller normalt, finns det par här som har det så eller? Vill höra lite åsikter, historier etc

  • Svar på tråden dildos under samlag
  • Anonym (Storlek)

    Dilemmat du har är alltså att du inte vill ta upp att om ni köper en dildo skulle du vilja ha en större än hans penis? Jag förstår att du inte vill såra honom såklart. Kanske istället för att direkt säga det så kan du bara föreslå vilken leksak du vill ha, d.v.s. om ni köper online kan du länka den du vill ha eller om ni går till en affär kan du plocka fram en som intresserar dig. Säg inget om storleken utan bara "den här kanske blir bra!" ungefär. Om han själv tar upp storleken och nämner att dildon är större än hans penis, säg då att det är ju en helt annan grej, att leksaken är en leksak och den kommer inte få dig att sluta vilja ha hans penis, det är bara en annan upplevelse. 

  • Anonym (osäker)
    Anonym (Storlek) skrev 2019-04-27 03:31:07 följande:

    Dilemmat du har är alltså att du inte vill ta upp att om ni köper en dildo skulle du vilja ha en större än hans penis? Jag förstår att du inte vill såra honom såklart. Kanske istället för att direkt säga det så kan du bara föreslå vilken leksak du vill ha, d.v.s. om ni köper online kan du länka den du vill ha eller om ni går till en affär kan du plocka fram en som intresserar dig. Säg inget om storleken utan bara "den här kanske blir bra!" ungefär. Om han själv tar upp storleken och nämner att dildon är större än hans penis, säg då att det är ju en helt annan grej, att leksaken är en leksak och den kommer inte få dig att sluta vilja ha hans penis, det är bara en annan upplevelse. 


    Tack för ditt svar,
    nja det kan vara bådeoch att dilemmat är både storleken samt hela tanken att ha dildos ut från hela synpunktern.. Ja jag tänker absolut inte nämna storleken men bara han inte överaska mig med att han köper själv utan att kolla upp min åsikt, samt det är ju självklart det är han sjä jag vill ha och inget annat men det är ju hans ide :/
  • Anonym (Kvinna)

    Att ha dildos med i leken är oftast trevligt .

    Min förra man ville också ha det , han köpte en som var 18 cm i något mjukt material , grejer var att han själv hade en penis på ca 8 cm.

    Så han blev ledsen när jag njöt av dildosen.

    Till slut fick vi lägga undan den helt.

    Så om han inte själv vill ha en större dildo så köp en jämnstor.

    Du kan ju ha en större mär du är ensam

  • Anonym (....)

    Dildos under sex är ganska normalt, och chansen är ju stor att det förbättrar ert sexliv. Prova om du gillar det.

    Vi brukar ta fram dildos emellanåt.

    Gällande valet av själva dildo, han är kanske lite storlekskänslig och du har säkert önskemål också. Varför sätter ni er inte tillsammans vid datorn och tittar på olika modeller och försöker hitta något som ni gemensamt kan tänka er?

    Känns själva storleken och allt det där för problematiskt, kan ni ju köpa er en en satisfyer eller annan klitorisstimulator.

  • Anonym (Man)

    Jag tycker ni ska köpa en dildo för att ha lite kul. Dock tycker jag att eftersom den ska användas på/i dig så bör du få välja modell. Jag tänker att du kan välja en större än vad han har men kanske inte en 28 cm dong. Gå på ett mellansteg för att vara seriös, 18-20 cm finns väl en del modeller som är.

    Jag tänker att om han vill att ni ska skaffa en så måste han vara beredd på att du väljer modell och storlek.

    Lika så om han vill ha en trekant med en extra tjej så ska han vara beredd på att du vill ha en extra kille.

    Eller om han vill att du sväljer hans sperma ska han vara beredd att göra samma själv. Ja, du förstår vad jag vill säga.

  • Anonym (M)

    Vi använder inte dildos eller liknande sexleksaker i samband med samlag då vi inte ser några fördelar med det, naturligare och skönare för oss båda om det är min kuk hon har i sig. Däremot händer det ibland att hon har en buttplugg eller att vi kan leka med andra saker om vi onanerar åt varandra.

  • Anonym (osäker)
    Anonym (Kvinna) skrev 2019-04-27 06:22:50 följande:

    Att ha dildos med i leken är oftast trevligt .

    Min förra man ville också ha det , han köpte en som var 18 cm i något mjukt material , grejer var att han själv hade en penis på ca 8 cm.

    Så han blev ledsen när jag njöt av dildosen.

    Till slut fick vi lägga undan den helt.

    Så om han inte själv vill ha en större dildo så köp en jämnstor.

    Du kan ju ha en större mär du är ensam


    Han öppnade ämnet igår igen, jag tog det på ett skämt att jag inte brydde mig för att inte såra honom men inget jag hade emot det om han njuter själv .

    Men då sa nämnde han något som jag misstänkte att han skulle säga och det var att ifall vi köper en dildos , att den ej är större än hans och kanske lite mindre etc.

    Jag blev förvånad varför mindre och det var för att vaginan inte skulle bli bredare enligt honom så jag ville inte säga något honom så att han inte blir sårad men.

    Han får lixom sköta det själv tycker jag så att ej såra honom men trotts det så skulle jag vilja ha större Tyst
  • Anonym (osäker)
    KimLinnefeldt skrev 2019-04-27 07:02:07 följande:

    Köp en ganska stor och säg till honom att den här är precis som din. Då blir han glad. 


    haha om det vorre så enkelt , hade gärna vågat Obestämd
  • Anonym (osäker)
    Anonym (....) skrev 2019-04-27 08:10:45 följande:

    Dildos under sex är ganska normalt, och chansen är ju stor att det förbättrar ert sexliv. Prova om du gillar det.

    Vi brukar ta fram dildos emellanåt.

    Gällande valet av själva dildo, han är kanske lite storlekskänslig och du har säkert önskemål också. Varför sätter ni er inte tillsammans vid datorn och tittar på olika modeller och försöker hitta något som ni gemensamt kan tänka er?

    Känns själva storleken och allt det där för problematiskt, kan ni ju köpa er en en satisfyer eller annan klitorisstimulator.


    Hans poäng med att köpa en dildo är för att jag ska njuta plus att jag kan ta min tid tills jag kommer, för det tar tid för mig under våran samlag att jag kommer då han kommer ganska snabbare än mig. 

    Så han vill att den ska vara samma storlek som hans om inte lite mindre, som sagt jag vill ej nämna storleken så att jag ej sårar honom men samtidigt tycker jag att hans är mindre än normal.. 

    Jag har en klitorisstimulator hemma som han ej vet om, tror jag ska ta upp den innan han köper något, jag vet inte vad jag ska göra Gråter
Svar på tråden dildos under samlag