• Evert2

    Tänker ni rösta i EU-valet och isf på vad?

    Ja det börjar närma sig så har ni bestämt er och isf varför?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänker ni rösta i EU-valet och isf på vad?
  • Anonym (EU-val viktigare än riksdagsval.)

    Ja självklart. EU har ju nästan mer makt i Sverige än regeringen och kommer nog bli ännu mer i framtiden. Så då måste man rösta.

  • Anonym (Hmmm)

    Jag vet inte. Så länge jag inte vet vad de svenska partiernas partigrupp i EU-parlamentet tycker känns det ganska meningslöst. Som nån skrev i en annan tråd: lite som att personkryssa nån utan att veta vilket parti den personen tänker tillhöra.

  • HSOF
    Anonym (Hmmm) skrev 2019-05-02 08:29:33 följande:

    Jag vet inte. Så länge jag inte vet vad de svenska partiernas partigrupp i EU-parlamentet tycker känns det ganska meningslöst. Som nån skrev i en annan tråd: lite som att personkryssa nån utan att veta vilket parti den personen tänker tillhöra.


    Anonym (Hmmm) skrev 2019-05-02 08:29:33 följande:

    Jag vet inte. Så länge jag inte vet vad de svenska partiernas partigrupp i EU-parlamentet tycker känns det ganska meningslöst. Som nån skrev i en annan tråd: lite som att personkryssa nån utan att veta vilket parti den personen tänker tillhöra.


    De kommer med all sannolikhet att jobba med samma grupper som de redan gör idag. Men röstar man på V, S, Mp, C, Kd, M så får man nog mer makt till EU. (Mindre makt till folket) Och röstar man på L så blir det tokmycket mer makt till EU (vill ju även avskaffa Sverige som nation på sikt) Röstar man på Sd så röstar man för mer återföring av makten till nationen. Sedan finns det småpartier men dem är bara bortkastat att rösta på!
  • Anonym (Oviss)

    Bara en tidsfråga innan dom tvingar på oss Euro mot vår vilja läste jag. Allt blev dyrare i Finland när den infördes så lär bli samma här tyvärr.

  • Rataxes

    KLP så klart.


    Har oerhört lite respekt för låtsasborgerliga som gömmer sig under kjolarna hos såssar, miljötomtar och kåmmunister.
  • Rataxes

    KLP så klart.


    Har oerhört lite respekt för låtsasborgerliga som gömmer sig under kjolarna hos såssar, miljötomtar och kåmmunister.
Svar på tråden Tänker ni rösta i EU-valet och isf på vad?