• emeliienicole

    Positivt eller negativt? Hjälp!



    Kan någon se vad detta visar? Är det ett streck eller två? Man stirrar sig ju helt blind så man är ju inte säker på vad man ser längre...
  • Svar på tråden Positivt eller negativt? Hjälp!
  • Anonym (Svårt)

    Kanske vore lättare att se mot annan bakgrund?

  • emeliienicole
    Anonym (Svårt) skrev 2019-05-09 10:10:29 följande:

    Kanske vore lättare att se mot annan bakgrund?


    Jag har försökt, jag tycker mig se ett väldigt otroligt svagt streck men är rädd att jag stirrar mig dum på det liksom, haha..
  • Anonym (Mom)
    emeliienicole skrev 2019-05-09 11:36:28 följande:

    Jag har försökt, jag tycker mig se ett väldigt otroligt svagt streck men är rädd att jag stirrar mig dum på det liksom, haha..


    När jag zoomar in och vrålstirrar tycker jag mig ana ett mycket mycket svagt rosa streck. Men jag skulle inte våga lita på det. Har du långt kvar till bim?
  • emeliienicole
    Anonym (Mom) skrev 2019-05-10 10:59:46 följande:

    När jag zoomar in och vrålstirrar tycker jag mig ana ett mycket mycket svagt rosa streck. Men jag skulle inte våga lita på det. Har du långt kvar till bim?


    Nej jag har 3 dagar kvar till bim nu, och har tagit 3 test efter detta som visar lika svaga streck, konstigt..
  • Anonym (Mom)
    emeliienicole skrev 2019-05-11 10:20:44 följande:

    Nej jag har 3 dagar kvar till bim nu, och har tagit 3 test efter detta som visar lika svaga streck, konstigt..


    Om du väntar till efter bim? Det är ju ändå väldigt tidigt om det nu är en graviditet. Det kan nog vara svårt att få ett så tidigt positivt.
  • Sasu

    Jag skulle vänta någon vecka till innan nästa test, HCG nivåerna måste bli högre innan det visar ett starkt positivt

Svar på tråden Positivt eller negativt? Hjälp!