• linnjohansson

    Är det ett missfall eller....

    Jag är i vecka 8. Min sambo och jag hade sex igår och när jag vakna imorse hade jag bruna flygningar. Har mått precis som dom senaste veckorna idag också. Nu när jag kom hem efter jobbet såg jag att det även kommit rött blod i bindan.

    Vad tror ni att det är? Vill inte stressa upp mig i onödan, tänker att det kanske finns någon mer som haft liknande som det gått bra för eller om detta är start på ett missfall:/

  • Svar på tråden Är det ett missfall eller....
  • cleoeme

    Från erfarenhet kan jag säga att det kan både vara missfall och normal blödning pga sköra slemhinnor.

    Mitt missfall startade exakt som du beskriver. Men är gravid nu igen och fick i vecka 10 brun flytning efter hårt sex.

  • linnjohansson

    Får hoppas på det bästa. Tack för svar. Har läst så mycke som det går om detta men verkar som att det bara är att avvakta för att se vart det tar vägen.

  • Anonym (Håller tummarna)

    Hej!

    Jag har varit med om exakt samma och för mig var det bara sköra slemhinnor. Är idag gravid i vecka 23. Håller tummarna att det är samma för dig Glad

  • linnjohansson
    Anonym (Håller tummarna) skrev 2019-05-09 15:29:23 följande:

    Hej!

    Jag har varit med om exakt samma och för mig var det bara sköra slemhinnor. Är idag gravid i vecka 23. Håller tummarna att det är samma för dig 


    Tack för det positiva svaret, det får jag verkligen hoppas. Nu vet man iallafall att det finns en chans att det blir en bebis i vinter:)
  • Pimpinellan

    Om du inte nämnt sexet hade jag lutat mer åt m.f, men nu är det mest troligen bara sköra slemhinnor. Jag blödde ungefär samma tid med mitt första barn och det gick bra.

Svar på tråden Är det ett missfall eller....