• Anonym (Husfrid)

    Sex för husfridens skull?

    Har du haft sex för husfridens skull? Hur ofta händer det? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-05-10 22:14
    Skriv gärna om du är kvinna eller man

  • Svar på tråden Sex för husfridens skull?
  • Walker90

    Det har hänt någon enstaka gång att jag ställt upp på sex för att min man ville ha sex efter det lovade jag att aldrig göra om det för jag mådde dåligt av det och min man blev ledsen när han efteråt förstod att jag egentligen inte hade lust. Det är bara dumt och skadligt.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (islam) skrev 2019-05-10 22:04:53 följande:

    Ja enligt islam är det ett måste.


    Man får alltså inte vilja ha sex?
  • Anonym (Kille)

    Jag brukar ställa upp när hon är sugen. Brukar ofta avsluta när hon kommer, utan att själv komma då.

    Men jag vill inte att hon ställer upp, det är värdelöst att ha sex med nån som inte vill egentligen.

  • Anonym (50 years of grey)
    Anonym (islam) skrev 2019-05-10 22:04:53 följande:

    Ja enligt islam är det ett måste.


    spelar nog ingen större roll vilken religion du tar så finns sådana regler. Det är upp till var och en om man vill följa texten eller ej. I svenska kyrkan svär man ju att älska I nöd och lust när man giftet sej, lite samma sak.
  • Anonym (Tjej...)

    Nej aldrig. Han skulle aldrig vilja om inte jag ville och jag skulle tappa lusten om jag hade sex utan lust.

    Men vi har oftast sex 5-7 ggr/veckan ändå för att vi båda vill ha sex ofta. De gånger det blir mindre är om jag inte vill lika mycket pga blöder som en gris.

  • Anonym (H)

    Ja, hon blir så j-a grinig när hon inte får nåt.

  • Anonym (Mats)

    Ja, mitt ex var en riktig tjatkärring så ibland ställde jag upp bara för att få tyst på henne. Men nu har vi tack och lov separerat.

Svar på tråden Sex för husfridens skull?