• Anonym (Hoppåhej)

    3kant då sambon vill testa lesbiskt

    Tjenare har under åren hittat på mycket saker med min sambo hon har alltid velat testa lesbiskt sex men får inte chansen efter som att vi har ett förhållande. Jag la upp om att vi kunde testa bjuda in en tjej till så får hon testa och jag är ändå med på ett hörn. Hon tyckte de lät som en bra idé men hon vill inte att jag ska stoppa in den i någon annan. Så nu har de bara blivit ett konstigt samtals ämne. Någon som har tips eller varit med om liknande. Jag vill ju inte släppa iväg henne på egen turné för de känns fel i mitt tycke ska de ske vill jag vara med så blir ingen utanför

  • Svar på tråden 3kant då sambon vill testa lesbiskt
  • Anonym (Prata)

    Jadu...
    Det viktigaste är att ni pratar om det ordentligt.
    Om du är okej med att vara med men bara få titta på så kan ni ju prata om det osv.
    Men känns det spontant inte okej så var inte rädd för att säga det.

    Alla människor uppskattar inte att bjuda in en extra sexpartner och då måste detta respekteras.

    Dock kan det vara väldigt hett om man är lagd åt det hållet.
    Vi har haft trekanter men då har alla parter vart med i leken så att säga, ingen har bara suttit och tittat på under hela akten, bara under kortare stunder när ställningarna var lite svårare för tre personer.

    Man ska också vara vaksam på om ens partner tycker att "denne" ska få prova saker men inte en själv... varför är det okej?
    Alla är vi olika men personligen ligger jag åt hållet "får du testa, så får väl jag"
    men som sagt, prata om det och kom fram till vart ni båda är helt bekväma så går det säkert jättebra tror jag.

    I de fall jag hört om där det blivit dåligt har det i majoriteten av fallen handlat om för dålig kommunikation innan, i sängkammaren vill du inte bli överraskad under en trekant, då vill man veta hur långt allt ska gå dom första gånger osv.

  • Anonym (Bk)

    Din tjej vill äta kakan och ha den kvar. Hon får ju helt enkelt välja: antingen tjejsex och då förlorar hon dig. Eller trekant och då får hon stå ut med att du också vill ligga med den andra.

    Sen är det väl inte så lätt att hitta en tjej som går med på det. Äkta lesbiska vill nog inte ha din kuk (och är inte särskilt intresserade av "bi-nyfikna" heterobrudar), och äkta heterotjejer vill väl inte hålla på med din tjej.

Svar på tråden 3kant då sambon vill testa lesbiskt