• Anonym (Hon)

    Slickar du din mans bakdel?

    Ja som frågan lyder helt enkelt :)

    Jag har märkt att jag går igång på att min man först duschar och gör sig härlig och sedan ställer sig på alla fyra så att jag kan ta hand om honom. Blir plaskvåt

    Fler?

  • Svar på tråden Slickar du din mans bakdel?
  • Anonym (Liten lisen)

    Kanske kan han stå på händer med..den blir fylligare då..?

  • Anonym (Hon)
    Anonym (Liten lisen) skrev 2019-05-14 18:37:05 följande:

    Kanske kan han stå på händer med..den blir fylligare då..?


    Men neeeeej seriösa svar snälla
  • Anonym (Inget konstigt!)
    Anonym (Hon) skrev 2019-05-14 18:31:12 följande:

    Ja som frågan lyder helt enkelt :)

    Jag har märkt att jag går igång på att min man först duschar och gör sig härlig och sedan ställer sig på alla fyra så att jag kan ta hand om honom. Blir plaskvåt

    Fler?


    Gör det inte, men skulle absolut njuta om han bad mig göra det!

    Älskar att fingra honom i rumpan och har börjat fantisera om mera!
  • Anonym (Hon)
    Anonym (Inget konstigt!) skrev 2019-05-14 18:56:27 följande:

    Gör det inte, men skulle absolut njuta om han bad mig göra det!

    Älskar att fingra honom i rumpan och har börjat fantisera om mera!


    Tack för svar! Jag har aldrig gjort detta på en man tidigare men det är verkligen härligt
  • Anonym (Rim)

    Min flickvän gör det när jag ber henne. Det är himmelskt, jag ligger helst på rygg med en kudde under baken och böjda ben. Givetvis får hon tillbaka. Kvinnor slicka er män:)

  • Anonym (Ivan P)

    Min fru gör det. Jag hade aldrig varit med om det innan hon "öppnade den dörren" för mig. Det är väldigt behagligt och upphetsande när hon vispar runt med tungspetsen i mitt a. Jag får även prostatamassage vid avsugning när jag så önskar. Fantastiskt! 

  • Gaskarl
    Anonym (Hon) skrev 2019-05-14 18:31:12 följande:

    Ja som frågan lyder helt enkelt :)

    Jag har märkt att jag går igång på att min man först duschar och gör sig härlig och sedan ställer sig på alla fyra så att jag kan ta hand om honom. Blir plaskvåt

    Fler?


    Du är helt enkelt fantastisk.
  • Anonym (Treresorvärre)

    Amen fy, *hörk* vad äckligt!

  • Anonym (degraderat samhälle)

    Nej, självklart slickar jag inte på min make.

  • Anonym (Rim)

    :) jag är så lycklig att jag inte är ihop med en ?självklart slickar jag inte...?

  • Anonym (Fyfan)
    Anonym (degraderat samhälle) skrev 2019-05-17 13:39:12 följande:

    Nej, självklart slickar jag inte på min make.


    Anonym (Treresorvärre) skrev 2019-05-17 12:24:48 följande:

    Amen fy, *hörk* vad äckligt!


    Eller hur! Vad fan är felet. Vad är det för fel på missionären och ögonkontakt?
    Anus är till fför att tömma avföring.

  • Anonym (Löv itt)

    Jag älskar stå på alla 4 och få anus och pungen slickad bakifrån. Har även fått prostata massage samt pegging. Självklart efter dusch. Jag kan själv spontant ställa henne på alla 4 och slicka henne frenetiskt blir sten hård o ådrig av det. Gör det även om det inte leder till sex eller nån annan form av utlösning.

  • Anonym (...)

    Fyfan.. Han rör inte mitt anus och jag rör inte hans. Punkt.

  • Anonym (ManBorås)

    Fick nyligen prova att bli slickad. Inget jag bad om eller har fantiserat om.

    Hon frågade om jag ville testa då hon går igång på det.

    Det var förvånansvärt skönt och nu är det ett återkommande inslag när vi släpper loss och njuter av varandra.

  • Anonym (Huvva)

    Nej haha. Vilken sjuk fråga. Så vidrigt så jag spyr nästan när jag läser!

  • Anonym (Huvva)
    Anonym (Fyfan) skrev 2019-05-23 05:11:30 följande:

    Eller hur! Vad fan är felet. Vad är det för fel på missionären och ögonkontakt?Anus är till fför att tömma avföring.


    Precis. Men människor blir bara sjukare och sjukare. Häromdagen läste jag någon tråd om ett par som brukade ha kiss och bajs sex. Inget förvånar en längre! Riktigt vidrigt är det .
  • Anonym (Ummm)

    Inget går upp mot att få slicka ett ljummet,svettigt, hårigt och slarvigt torkat analhål.
    Starkt rekommenderat till alla kvinnor.

  • Anonym (Rumpan)

    Vore otroligt skönt att få röven slickad av en kvinna som tänder på det lika mkt som jag gör. Finns ni kvinnor med sådan lust?

  • Anonym (exet)

    hade en pojkvän som alltid envisades om att slicka där.. blev själv lite blyg av det.. tänkte att det kanske luktade eller så men han blek kåt och stönade..

    han ville att jag skulle sätta mig över hans ansikte också.. tände inte på detta heller.

    sen massa obehagliga ställningar, stolen med mera..

    Jag ville själv bara få orgasm typ.. inte hålla på med cirkuskonster..

Svar på tråden Slickar du din mans bakdel?