• Anonym (Vill int ha det så här)

    G-punkten eller vad?

    Nu tänker jag ta upp något här som är, säkert ovanligt.

    När jag var mycket yngre rund 20-25 träffade jag killar och hade ganska mycket sex. (Oftast skyddat) Prövade på olika ställningar och jag smekte mig själv, vilket gav mig en medveten känsla vad jag tyckte om och inte. Tyckte att detta med G-punkten var inget som jag hade.

    För ett tag sen hände det mig något som är svårt för mig att ta till mig.
    Jag upplevde någon kraft utanför mig själv som gav mig starka lust känslor. Jag kunde inte låta bli att dras till mig detta. En annan dag så upplevde jag att denna kraft for in i mitt underliv och jag kände mig bara lust av denna kraft. Jag såg inget eller så. Sen efter det som hände kände jag mig otroligt upphetsad och ville ha sex men jag var så orolig över vad som hade hänt min kropp. Jag kände t o m att jag hade något i mitt underliv. Nu är jag ensamstående så det var ju lätt på den punkten. Jag vågade knappt ta på mig där nere. Jag testa en gång och jag blev väldigt upphetsad. (Då menar jag utöver det vanliga)Jag blev rädd.

    Jag tror på vad som står i Bibeln och därför är det extra känsligt.

    Nu har det gått några veckor och jag känner mindre av det, men när jag smeker mig själv så känner jag att jag upplever extra mycket kring där sk G-punkten sitter. Något som jag mycket tidigare inte har upplevt. 
    Jag vill bara bli av med det eftersom jag har läst en del om vad G-punkten är och jag har dragit slutsatser om att det är ett andlig fenomen, eftersom läkare generellt inte kan komma överens om att den finns.

    Dock har jag läst om en indisk läkare har skrivit om saken, men något som fick mig att rysa för var detta; (Citat)


    Terapin går också ut på att lära sig nyasa tantra: sexuellt förspel, linga nyasa, massageteknik och konsten att fantisera: kamayantra Allt detta leder till kundalini: sexuell energi.


    ? Jag sysslar inte med någon svartkonst utan använder min kunskap jag hittat i de gamla texterna och kombinerar med yogaövningar för att bygga upp de muskler som styr sexorganen. Tantrateknik respekterar kvinnan. Den behandlar henne som gudinnan Shakti. Ingen skall slå en kvinna, inte ens med en blomma.
    Slut citat

    Kundalini???? 

    Jag får väldigt dåliga vibbar!
    Har bara läst att det är dåligt med det. Och det är en annan religion.
    Jag vill inte ha en annan religion! 
    Och jag vill inte gå omkring och vilja ha sex hela tiden.

    Jag känner mig drabbad.
    Är jag ensam om att uppleva detta?

    (Om någon vill läsa hela inslaget;)
    Rubriken heter ; 
    Indisk läkare har hittat en erogen punkt som ger total orgasm


     

     

  • Svar på tråden G-punkten eller vad?
  • Anonym (...)

    DU behöver inte oroa dig. G-punkten, är inte en speciell punkt det är bara ett område i slidan som är väldigt känsligt för beröring därför att det finns många nerver där och den delen av klitoris som ligger inuti kroppen finns i närheten av det området. 

    Så om det är skönt att beröra det området så är det bara att röra på.

Svar på tråden G-punkten eller vad?