• Anonym (Babymamablues)

    Gravid v31 deprimerad?

    Är gravid v 31 och har under den senaste månaden börjat känna mig nedstämd och ledsen. Jag ser fram emot att barnet kommer men upplever inte att det är någon wow faktor kring det hela. Är mest orolig att förlossningen inte kommer gå bra och att det kommer göra ont. Det är mer eller mindre det enda som upptar min tid nuförtiden. Jag har en sambo men våran relation är väl lite si sådär, knappt något intimt eller någon närhet alls. Får inte följa med på saker han ska hitta på. Sitter alltid hemma. Kan inte ta mig någonstans själv heller. Han vill aldrig hitta på något med mig. Sitter hemma och har tråkigt, gör tråkiga uppgifter som att tvätta,städa laga mat. Känns totalt värdelöst och är så uttråkad och deprimerad så vet inte vart jag ska ta vägen. Orkar knappt göra mer än så, är för trött för det vilket gör att jag blir ännu mer deprimerad. Känner knappt någon här, är rätt nyinflyttad. Sambon känner alla, men jag ingen. Vet inte hur jag ska reagera på allt, det känns så värdelöst. Känns som om detta kommer påverka mig när barnet kommer på ett större plan. Vet inte vad jag ska göra, snälla hjälp mig :(

  • Svar på tråden Gravid v31 deprimerad?
Svar på tråden Gravid v31 deprimerad?