• Anonym (Anonym7)

    Killar vad tänder ni på hos tjejer? Och äldre, mognare kvinnor?

    Lite nyfiken på vad ni killar tänder på hos yngre och äldre tjejer. Vad är skillnaden? Och ni killar som varit med både yngre och äldre kvinnor än er själva hur är sexet?

  • Svar på tråden Killar vad tänder ni på hos tjejer? Och äldre, mognare kvinnor?
  • Anonym (30+ är bäst)

    Jag gillar kvinnor äldre än mig själv. Jag närmar mig 30 men har länge föredragit mognad och erfarenhet före en ung vacker kropp. Dom är ofta ärligare, rakare och mer kinky.

  • Anonym (Äldre sex)

    Gillar äldre mogna kvinnor, dom vet vad dom vill och vet hur dom ska lyckas locka en yngre riktigt mkt. Vore skönt med en äldre kk som längtar efter just mig

  • Anonym (Anonym7)

    Intressant. Att i många fall väljer en del oss äldre före yngre. Erfarenhet och att vi vet vad vi vill och gillar verkar vara säkra kort.

  • Anonym (30+ är bäst)
    Anonym (Anonym7) skrev 2019-05-23 06:00:56 följande:

    Intressant. Att i många fall väljer en del oss äldre före yngre. Erfarenhet och att vi vet vad vi vill och gillar verkar vara säkra kort.


    Ja, absolut. Har jobbat på grundskola sen ja var 20. Det bemöts tydligt från andra hållet också. Har aldrig fått råa skamförslag men däremot väldigt raka verbala konfirmationer från både kollegor och mammor till barnen.
  • Anonym (Anonym7)

    Kan tänka mig det! Antar att du är en snygging!

  • Anonym (Gissar)

    Gissar på att det kan ha att göra med elegans o självförtroende som killar tycker är häftigt

  • Anonym (S)

    Stora runda dallrande rumpor. Och det hittar man oftare hos äldre kvinnor.

  • Anonym (Boobies)

    Hos tjejer tänder jag på att de har tuttar och mycket annat kul.
    Hos äldre, mognare kvinnor tänder jag på att de har tuttar och mycket annat kul.
    Kvinnor är lite som en Nöjespark.

  • Anonym (Sundancer)

    Ett spann mellan 40 till 77 och.. det känns samma sak alla njuter i stunden.
    Är själv 59.

  • Anonym (Kille)

    Där jag bor så är det 55+ boende, och det bor en kvinna, 60+, hon har långt grå spräckligt hår, grov göteborsk dialekt, och stor rumpa.  


    Hon är en riktigt mysig person, snäll, lugn och trevlig. En väldigt vacker kvinna och inte bara fysiskt.


    Har aldrig varit med en äldre kvinna, men skulle väldigt gärna vilja.  Kanske någon gång i framtiden. :)

  • Anonym (Lycklig man)

    Jag är 28 och min partner 48, snart 6år tillsammans. Föredrar äldre alla dagar i veckan! Finare kroppar, bättre mentalt samt dem vet vad dem vill och vet vad livet handlar om. Allt är helt enkelt bättre med äldre kvinnor.

  • 7ucky

    Hållningen, utstrålningen och kläderna är viktigare än någon individuell kroppsdel. PÅ ung som äldre!

  • t1000

    Yngre smala tjejer, med synliga höftben. BMI runt 17-18 är de som finast.

  • Tom Araya
    Anonym (Anonym7) skrev 2019-05-22 20:24:02 följande:

    Lite nyfiken på vad ni killar tänder på hos yngre och äldre tjejer. Vad är skillnaden? Och ni killar som varit med både yngre och äldre kvinnor än er själva hur är sexet?


    Jag upplever att sexet blir bättre och att äldre kvinnor har mindre utseendemässiga nojor.
  • Anonym (norrmannen)
    Tom Araya skrev 2020-03-09 17:52:19 följande:
    Jag upplever att sexet blir bättre och att äldre kvinnor har mindre utseendemässiga nojor.
    Instämmer

    +  Att dom bejakar och njuter sin seksualitet och kåthet på ett helt annat sätt.   Kurviga, mjuka och självsäkra.   Oftast mera kvinliga och feminina i hela sin "outfit". Stil och klass i kläder (över och under), makeup och parfym. Lugnare och roligare i sin attityd.

    Man känner sig mycket mer uppskattad som man och älskare.  Väljer en 50+ före en 25 när som helst..  
  • sanseve

    Generellt har jag alltid dragits till äldre, någon annan i tråden beskrev det väl! Äldre kvinnor är bättre på att vara närvaran i sexet..de bryr sig mer av att njuta än hur de deras kropp ser ut för mannen i visa ställningar... fast det klart bästa sexet har varit med en ung och väldigt självsäker tjej..som var en 10 i både kropp o utseende..men i min topp10 lista är resterande äldre:) min slutsats av det hela är att självsäkerhet är nyckeln till bra sex och min erfarenhet är att äldredamer är mer självsäkra samt avslappnade och vågar njuta mer:)

Svar på tråden Killar vad tänder ni på hos tjejer? Och äldre, mognare kvinnor?