• Anonym (Jj)

    Äldre kvinnor

    För några månader sendan letar på nätet efter kvinnor för kk jag hittar inte, har ni nåt tips eller förslag var hittar man?

  • Svar på tråden Äldre kvinnor
  • Anonym (Äldresök)

    Härligt med äldre men svårt att hitta dessa. Kanske finns dom här och kan berätta om sina upplevelser med yngre

  • Anonym (Bubblar)

    Inte svårt att hitta äldre kvinnor.
    Äldre kvinnor som vill ha kk, det är nog svårare dock.

  • Marie7

    Beror väl på vart du söker. Tinder? Jag är 40+ och har inga problem att hitta yngre kks i 25 års åldern.

  • Anonym (qwerty)

    Äldre kvinnor vill visst ha yngre män. Vet inte hur gamla du vill ha. Men om jag blir sugen sänker jag åldern på Tinder och svajpar på. Betydligt lättare att få napp på yngre män än äldre skulle jag säga. Äldre män vill väl ha yngre kvinnor de med. 

  • edion
    Marie7 skrev 2019-05-23 12:33:08 följande:

    Beror väl på vart du söker. Tinder? Jag är 40+ och har inga problem att hitta yngre kks i 25 års åldern.


    Det är dig man skulle hittat på tinder alltså. Inte lyckats hitta någon där ännu men kanske om du dyker upp :)
  • Anonym (Samariten)

    Det är en äldre kvinna på jobbet som är förtjust i mig. Jag är inte tänd på henne.Men för att vara snäll tänker jag erbjuda henne att runka kuken.

  • Anonym (Samariten)
    Anonym (Äldresök) skrev 2019-05-23 03:00:54 följande:

    Härligt med äldre men svårt att hitta dessa. Kanske finns dom här och kan berätta om sina upplevelser med yngre


    Hur är det med torra slemhinnor i fittan.?

    Funkar vaselin?
Svar på tråden Äldre kvinnor