• powergirl1

    Vakt-fantasi?

    Jag undrar om jag är helt "normal" ibland och nu verkar det som jag fått det bekräftat, att jag inte är det sexuellt iaf. Häromdagen gick jag på stan här i Göteborg, det var varmt ute. Plötsligt lägger jag märke till en vakt som kommer gåendes mittemot mig, han lägger märke till mig med och våra blickar möts allt för länge. Kändes typ som han stirrade sönder sig på min rumpa.

    Nu till min fundering, jag blev plötsligt kåt och spanade in honom men också hans attiraljer. Hans bojor, batong och till och med hans stora maskulina händer. Tänkte stygga saker som att jag ville att han skulle arrestera mig och visa mig var skåpet ska stå d.v.s. vara hård mot mig, gärna ge mig smisk också.

    Han tittade som sagt in mig och rumpan, jag fortsatte hem och fick röda kinder bara vid tanken på vakten och hans uniform. Väl hemma fick jag "ta hand om mig själv" för att jag inte stod ut mer. Min fråga är, är jag konstig som blev så kåt på vakten eller är det bara kinky?

  • Svar på tråden Vakt-fantasi?
  • Tom Araya

    Det är väl bara en lite kinky fantasi och tycks dessutom vara ganska vanlig, så inget konstigt alls.

  • Anonym (H)

    Det är väl precis som att man blir kåt på poliser. Mitt förra kk var polis och jag älskade tanken att han gick runt med batong, pistol och handbojor på jobbet..

  • powergirl1

    Är det inte konstigt att jag vill bli daskad med hans batong då? Att jag vill att han ska fängsla mig och utöva sin makt? Jag kan ibland bli kåt på om vakten skulle bojat mig vid min säng hemma och lämnat mig ett par timmar, bara på att han skulle ha en sån kontroll över mig där och då...

  • 1PCE
    powergirl1 skrev 2019-05-23 18:23:46 följande:

    Är det inte konstigt att jag vill bli daskad med hans batong då? Att jag vill att han ska fängsla mig och utöva sin makt? Jag kan ibland bli kåt på om vakten skulle bojat mig vid min säng hemma och lämnat mig ett par timmar, bara på att han skulle ha en sån kontroll över mig där och då...


    Rollspel är sexigt och spännande ;)
  • Anonym (H)
    powergirl1 skrev 2019-05-23 18:23:46 följande:

    Är det inte konstigt att jag vill bli daskad med hans batong då? Att jag vill att han ska fängsla mig och utöva sin makt? Jag kan ibland bli kåt på om vakten skulle bojat mig vid min säng hemma och lämnat mig ett par timmar, bara på att han skulle ha en sån kontroll över mig där och då...


    Haha, nej det är inte ett dugg konstigt. Det är ju det hela uniformsfantasin handlar om!
  • Tukt

    Inte det minsta märkligt, men så klart enligt definition lite kinky.
    Däremot kan det vara bra att reflektera lite över sådana där känslor, både för att man inte ska hamna i saker man inte vill eller som är bra för en, men också för att kunna utveckla sådana sidor mer om man så önskar.

  • powergirl1
    Tukt skrev 2019-05-23 18:42:39 följande:

    Inte det minsta märkligt, men så klart enligt definition lite kinky.
    Däremot kan det vara bra att reflektera lite över sådana där känslor, både för att man inte ska hamna i saker man inte vill eller som är bra för en, men också för att kunna utveckla sådana sidor mer om man så önskar.


    Är det också "bara lite kinky" om man blir våt av att bindas också?
  • pyssel

    Vad jag undrar är hur han kunde "stirra sönder sig på din rumpa" ur den positionen, eller annars att du såg det. Ja, jag fattar att det måste tillhöra fantasin det också


    Alla hästar hemma
Svar på tråden Vakt-fantasi?