• Blomkvast

    Går in i vecka 10 dödstrött, tips?

    Ja som rubriken , jag har precis gått in i vecka 10 , min första graviditet. Jag är så himla trött!! Visst varit ganska trött hela tiden men senaste dagarna har det blivit så mycket värre. Som tur var är jag arbetslös för tillfället jag skulle ALDRIG klarat av att jobba nu! Idag har jag knappt orkat mig upp ur soffan! Jag äter vitaminer för gravida och har precis börjat med järntabletter. Hur länge är det såhär? Nån som har det likadant? Och är det nån som har nåt tips på hur det ska bli bättre?

  • Svar på tråden Går in i vecka 10 dödstrött, tips?
  • Amla07

    Inte mycket att göra åt tror jag. Har varit fruktansvärt trött och spytt som en katt till v 22 båda graviditeterna. Bara att acceptera. Sov medan du kan!

  • Tussan94

    Tyvärr finns det inte mycket att göra..

    är du ändå hemma kan du sova när du blir trött bara!

    Var otroligt trött mellan v.8-12 o sen va det ok ett tag sen kom det igen i v16-20 så det går i perioder!

    Ofta släpper de värsta besvären man har i v12 men för vissa fortsätter det..

    Håller tummarna för att det släpper för dig snart!

  • Snöoväder

    Jag blev piggare av att gå ut och röra på mig, men gäspade mig igenom vissa dagar och var tvungen att sova en stund mitt på dagen.. Det blev bättre runt vecka 10-12 för mig hoppas att det blir bättre för dig med!

Svar på tråden Går in i vecka 10 dödstrött, tips?