• Anonym191

    Tidiga symtom? Någon annan?

    Hej! Någon som haft liknande symtom och det visat sig att ni varit gravida? Är idag på BIM+1 (förmodligen), ÄL+14.

    Mina symtom:

    - Molvärk i nedre delen av magen.

    - Ont i ländryggen ner i höfterna/ljumskarna och låren.

    - Blir akut kissnödig snabbt och typ 20ggr per dag.

    - Ena bröstet ömmar/gör ont till och från.

    - Svullen mage, ser ut som en ballong längst ner och kan inte dra in den utan att ?ballongen? syns..

    Hade sex på ÄL. Sambon ska köpa test på väg hem från jobbet idag, så ska testa ikväll. Men tänkte om någon haft samma och fått positivt? Ge mig lite hopp? Sitter och tänker negativt för att inte få upp förhoppningarna.. Tänker speciellt på smärtan i rygg/höfter, är det vanligt att känna så pga graviditet såhär tidigt??

  • Svar på tråden Tidiga symtom? Någon annan?
  • joss1234
    Anonym191 skrev 2019-06-10 15:38:13 följande:

    Hej! Någon som haft liknande symtom och det visat sig att ni varit gravida? Är idag på BIM+1 (förmodligen), ÄL+14.

    Mina symtom:

    - Molvärk i nedre delen av magen.

    - Ont i ländryggen ner i höfterna/ljumskarna och låren.

    - Blir akut kissnödig snabbt och typ 20ggr per dag.

    - Ena bröstet ömmar/gör ont till och från.

    - Svullen mage, ser ut som en ballong längst ner och kan inte dra in den utan att ?ballongen? syns..

    Hade sex på ÄL. Sambon ska köpa test på väg hem från jobbet idag, så ska testa ikväll. Men tänkte om någon haft samma och fått positivt? Ge mig lite hopp? Sitter och tänker negativt för att inte få upp förhoppningarna.. Tänker speciellt på smärtan i rygg/höfter, är det vanligt att känna så pga graviditet såhär tidigt??


    Det kan absolut vara så att du är gravid! Har varit gravid tidigare och flera av dom stämde in på mig, dock slutade det i MF, nu hoppas jag igen och har bim den 13/6! Har själv lite molvärk, sjukt ömma bröst, trött som satan, kissar hela tiden och ett sjukt jävla yrsel sen några dar tillbaka.Tog ett test imorse från Tento men visade negativt så kan vara för tidigt. Sist plussade jag efter bim.
    Håller tummarna för oss båda!
  • Anonym191
    joss1234 skrev 2019-06-10 17:49:54 följande:

    Det kan absolut vara så att du är gravid! Har varit gravid tidigare och flera av dom stämde in på mig, dock slutade det i MF, nu hoppas jag igen och har bim den 13/6! Har själv lite molvärk, sjukt ömma bröst, trött som satan, kissar hela tiden och ett sjukt jävla yrsel sen några dar tillbaka.Tog ett test imorse från Tento men visade negativt så kan vara för tidigt. Sist plussade jag efter bim.

    Håller tummarna för oss båda!


    Tog precis ett digitalt med veckoindikator, visade neg. Har för mig att de inte är lika känsliga dock? Kommer ihåg när jag blev gravid med dottern, då visade det negativt fast jag fick svagt plus på andra test :-/
Svar på tråden Tidiga symtom? Någon annan?