• Anonym (Kommer ni ihåg det nästa år?)

    Hur viktigt tycker ni att just ett samlag är. Ni som haft sex

    Hur viktigt tycker ni att just ett samlag är. Ni som haft sex?

    Är det så att ni tänker på det under många månader.

    Eller är det som att äta frukost lite exempelvis, jag kommer inte ihåg vad jag exakt åt till frukost just för 2 veckor sedan.

    Om ett samlag är misslyckat tänker ni på det under en lång tid?

  • Svar på tråden Hur viktigt tycker ni att just ett samlag är. Ni som haft sex
  • Anonym (?)

    Förstår inte frågan riktigt. Man har ju sex precis som man gör annat tillsammans när man är ihop. Varför skulle man tänka på just ett samlag? Eller är frågan ställd till singlar?

  • Anonym (Kommer ni ihåg det nästa år?)

    Är själva sexet varje gång speciellt?

    Kommer ni ihåg det flera år senare exempelvis hypotetiskt samlaget 23 februari 2016?

  • Anonym (Man)

    Min fru och jag har sex sällan, så därför är de enskilda tillfällena/samlagen viktiga. Jag minns i stora drag de senaste: För ett par veckor sedan red hon mig, jag kom, inte hon. Ett par veckor före det hade vi ömsesidig oralsex, jag kom, inte hon. Före det var det kanske tre veckor sedan, jag tog henne bakifrån på sidan, ingen av oss kom. Etc, Det är ungefär det jag minns nu. Sen kan det finnas enstaka samlag som sitter kvar längre i minnet.

  • Anonym (jenny)

    När man lever ihop så blir det nog precis som frukost och man kommer inte ihåg detaljerna från de flesta gångerna även om man gillar att äta frukost och lägger ner möda på att få i sig en varierad och god kost och dessutom hela tiden lär sig mer om vad ens partner och man själv gillar. Sedan finns det förstås de där underbara champagnefrukostarna som man kommer ihåg för alltid och för all del även den gången man brände äggen och spillde ut all juicen.

  • Anonym (S)
    Anonym (Kommer ni ihåg det nästa år?) skrev 2019-06-17 00:34:00 följande:

    Hur viktigt tycker ni att just ett samlag är. Ni som haft sex?

    Är det så att ni tänker på det under många månader.

    Eller är det som att äta frukost lite exempelvis, jag kommer inte ihåg vad jag exakt åt till frukost just för 2 veckor sedan.

    Om ett samlag är misslyckat tänker ni på det under en lång tid?


    Anonym (Kommer ni ihåg det nästa år?) skrev 2019-06-17 13:12:03 följande:

    Är själva sexet varje gång speciellt?

    Kommer ni ihåg det flera år senare exempelvis hypotetiskt samlaget 23 februari 2016?


    Oj, nej, jag kommer verkligen inte ihåg varje enskilt samlag. Vissa saker kan jag ju så klart minnas lite speciellt, men efter så pass många år ihop så har vi haft sex på tok för många gånger för att det ska vara möjligt att lägga på minnet.
    Ser inte riktigt vitsen med det heller?
    All närhet, från kramar till sex, är viktig för mig i vår relation, men det är ju helheten (och kombinationen med att visa kärlek på andra sätt) som håller liv i relationen. Att minnas varje samlag känns totalt oviktigt och nästan lite märkligt..

  • Anonym (Haha förlåt)
    Anonym (Man) skrev 2019-06-17 13:19:17 följande:

    Min fru och jag har sex sällan, så därför är de enskilda tillfällena/samlagen viktiga. Jag minns i stora drag de senaste: För ett par veckor sedan red hon mig, jag kom, inte hon. Ett par veckor före det hade vi ömsesidig oralsex, jag kom, inte hon. Före det var det kanske tre veckor sedan, jag tog henne bakifrån på sidan, ingen av oss kom. Etc, Det är ungefär det jag minns nu. Sen kan det finnas enstaka samlag som sitter kvar längre i minnet.


    Haha förlåt men det säger sig självt varför ni har sex sällan.
  • Anonym (Haha förlåt)

    Ne jag kommrt inte ihåg varje samlag, skum fråga. Men då har vi sex sällan, kanske lättare annars? Har tyvärr aldrig tyckt sex varit skönt eller fått orgasm av det. Onanerar dock flera ggr i veckan.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Haha förlåt) skrev 2019-06-17 13:39:54 följande:
    Haha förlåt men det säger sig självt varför ni har sex sällan.
    Jo hon har fått svårare att nå orgasm tyvärr. Vi har i och för sig alltid haft sex sällan, men tidigare har hon kanske kommit varannan gång eller så.
  • Anonym (Haha förlåt)
    Anonym (Man) skrev 2019-06-17 13:51:50 följande:

    Jo hon har fått svårare att nå orgasm tyvärr. Vi har i och för sig alltid haft sex sällan, men tidigare har hon kanske kommit varannan gång eller så.


    En fråga, vad är sällan sex för dig?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Haha förlåt) skrev 2019-06-17 13:54:00 följande:
    En fråga, vad är sällan sex för dig?
    1-3 gånger per månad har vi och det räknar jag som sällan. 2-3 gånger per vecka skulle vara ofta, det har jag aldrig haft.
Svar på tråden Hur viktigt tycker ni att just ett samlag är. Ni som haft sex