• Anonym (DS)

    HUR BLIR JAG BÄTTRE PÅ ATT RIDA?

    Hej!

    Jag är en tjej som behöver hjälp.

    Jag tycker att det är extremt svårt att rida en kille. 

    Jag tycker det är knepigt att få in rytmen och det slutar med att jag ger upp på grund av att det blir i otakt. 

    Har ni några tips på vad jag kan göra för att det ska bli lättare?
    Hade så gärna velat göra det så skönt som möjligt för min pojkvän. 

    Min säng är väldigt mjuk, och det är också därför det blir svårt. 

    Som sagt, har ni några tips på vilka ställen man kan köra på för att det ska bli mycket bättre? Funkar toaletten?
    Vad tycker ni killar om? Vet att det är individuellt, men ge mig lite råd ändå! 

    Tacksam för svar!!

  • Svar på tråden HUR BLIR JAG BÄTTRE PÅ ATT RIDA?
  • Jojjekåt

    Hej! Jag tycker att det är mycket skönt att sitta i soffan och när tjejen sätter sig gränsle på min stora kuk. Jag tar tag om hennes höfter och hjälper henne att sjunka ner på min stora kuk. Jag lyfter hon upp och ner hårt på min kuk Mmm jag smeker och suger på dina bröst vårtor Mmm,

  • Anonym (-)

    Jag förstår vad du menar, har samma problem. Kan tycka att det är svårt att få till det skönt för bägge, men har själv fått tipset att man ska tänka ungefär att man twerkar fast sittandes för att få till det bästa gunget. Har själv inte testat men tänkte i alla fall tipsa! Alla sätt är ju bra förutom dom dåliga sägs det Flört

  • Anonym (-)

    Jag förstår vad du menar, har samma problem. Kan tycka att det är svårt att få till det skönt för bägge, men har själv fått tipset att man ska tänka ungefär att man twerkar fast sittandes för att få till det bästa gunget. Har själv inte testat men tänkte i alla fall tipsa! Alla sätt är ju bra förutom dom dåliga sägs det Flört

  • Anonym (-)

    Jag förstår vad du menar, har samma problem. Kan tycka att det är svårt att få till det skönt för bägge, men har själv fått tipset att man ska tänka ungefär att man twerkar fast sittandes för att få till det bästa gunget. Har själv inte testat men tänkte i alla fall tipsa! Alla sätt är ju bra förutom dom dåliga sägs det Flört

  • Anonym (Anonym)

    Upp och ner istället för fram och tillbaka. Kraftiga stötar, med längre drag är trevligare än "gungandet" som lätt blir. Många tjejer sitter i princip och gnuggar klittan lätt framåtlutad, skönt för tjejer som enbart kommer av klitorisorgasm, trevligt förvisso, men känns i princip ingenting för män. Låt honom få utsikt är ett annat tips. Slappna av, ge dig hän, ta på brösten samtidigt, fingra på klittan, om du vill ha klitorisstimulans istället (driver alltid män till vansinne att se på) En mjuk säng är absolut svårast att få tilll det i. För att få till kraftigare stötar och längre "drag" råder jag dig att gränsla med fotsulorna mot underlaget istället för att sitta på knä, och liksom squata honom istället. Börja med att rida när han sitter på en stol, om du har otränade muskler, eller varför inte golvet, hårt underlag är lättast att få stöd. Att rida på riktigt är ett ordentligt träningspass. Personligen tycker jag sängen ska flytta på sig, då rids det ordentligt... En favorit för mig är att rida baklänges, mer stimulans av g punkten och lättare med rytmen. Baklänges i en soffa är det absolut lättaste sättet att rida enligt mig om du är ovan. Vinkeln blir lättare för benmusklerna. Lycka till!

  • Anonym (Man43)

    För egen del kan jag säga att långsamt, retsamt, och med mycket känsla slår galopp vilken dag som helst. Förstår inte varför så många tjejer jag träffat tror att det är meter per sekund som gäller om man vill få en man att komma. Så fungerar i alla fall inte jag. 

    Att verkligen se på en kvinna att hon njuter av att rida mig och hur hon kramar om och känner in min k*k i sig kan få mig att komma med bara små rörelser. 

  • Tom Araya

    Sex i en för mjuk säng är alltid problem. Prova andra platser, soffan, golvet, fåtöljen, stol e.t.c.

    För mig är det i regel vinkeln och hur hon rör sig som är avgörande för hur skönt det är för mig.

    Så länge det inte är så oskönt att den slaknar är det dock okej om hon gör som är skönast för henne. Jag älskar att se henne njuta och jag har bra utsikt när hon rider.

  • Anonym (Hård)
    Anonym (DS) skrev 2019-06-18 00:21:02 följande:

    Hej!

    Jag är en tjej som behöver hjälp.

    Jag tycker att det är extremt svårt att rida en kille. 

    Jag tycker det är knepigt att få in rytmen och det slutar med att jag ger upp på grund av att det blir i otakt. 

    Har ni några tips på vad jag kan göra för att det ska bli lättare?
    Hade så gärna velat göra det så skönt som möjligt för min pojkvän. 

    Min säng är väldigt mjuk, och det är också därför det blir svårt. 

    Som sagt, har ni några tips på vilka ställen man kan köra på för att det ska bli mycket bättre? Funkar toaletten?
    Vad tycker ni killar om? Vet att det är individuellt, men ge mig lite råd ändå! 

    Tacksam för svar!!


    Blir killen din besviken när du måste avbryta.  Pröva en soffa. Går det inte hemma i killens säng? 
  • Anonym (Skönt)

    Något som fantastiskt är att mannen sätter dig på en pall eller stol och så är de bara att köra. Superenkelt att hitta både rytm och kötta på om du föredrar sånt;)

  • Anonym (G)
    Jojjekåt skrev 2019-06-18 00:26:41 följande:

    Hej! Jag tycker att det är mycket skönt att sitta i soffan och när tjejen sätter sig gränsle på min stora kuk. Jag tar tag om hennes höfter och hjälper henne att sjunka ner på min stora kuk. Jag lyfter hon upp och ner hårt på min kuk Mmm jag smeker och suger på dina bröst vårtor Mmm,


    Äckel. Lämna vårt forum ifred.
Svar på tråden HUR BLIR JAG BÄTTRE PÅ ATT RIDA?