• Anonym (Ledsen)

    Jag blir så ledsen

    Jag har en väninna, som jag alltid känt jag kan prata om allt med och tyckt att det är en bra relation.

    När hon träffade sin pojkvän blev det annorlunda, det blev mindre gånger vi träffades, väl vi träffades blev det som hon var sluten, det har lett till att vi blir mer och mer som bekanta.

    Hon taggar inte mig längre i nånting, frågar inte om jag ska med något, hon kan tagga en annan väninna som en bästa vän. Väl de kommer förbi så åker de efter att de sagt hej.

    Jag har valt att inte bry mig men nu känner jag mig ledsen.

    Fick omvägar veta att hon anförtror inte sig till mig för att hon tycker jag är för rak och ärlig, rädd för vad jag ska säga, vågar inte prata med mig utan går via sin pojkvän.

    Jag har alltid sett mig själv som varm, omtänksam osv.

    Detta påverkade verkligen mig.

    Jag har aldrig knappt haft vänner och inte förstått varför för jag tycker jag är en fin person, men nu vet jag inte någon mer, är det något som inte jag ser?

    Jag försöker tänka på vad jag kan tänkas göra fel.

    Missar jag hela sociala grejen?

    Nu är min väninna obotligt sjuk och hon valde att berätta åt mig sist, jag försökte prata om det för att vara ett stöd men då ringde hennes pojkvän till mig, klippte bort mig helt.

    Jag mår så dåligt att inte få finnas där, funderar och funderar vad gör jag för fel?

Svar på tråden Jag blir så ledsen